Predstavljanje novog Renaulta Trafic

Ovoga ljeta Renault će obnoviti svoju liniju Trafic i nastaviti uspješnu priču jednog od svojih najpopularnijih modela, od 1980. prodanog u 1,6 milijuna primjeraka.
• Praktičan i ekonomičan „furgon za život” krasi nov vanjski i unutarnji izgled, a dolazi i s mnoštvom pametnih inovacija koje će olakšati život poslovnim korisnicima te novom paletom žustrih motora.
• Vozilo će biti dostupno s novim Renaultovim pogonskim strojem 1.6 dCi, uključujući i novu inačicu s dvostrukim turbopunjačem koja se diči potrošnjom goriva ispod 6 litara na 100 km.
• Novi Trafic odsad se proizvodi u tvornici u Sandouvilleu, što znači da Renault sada u Francuskoj ima čak tri tvornice za proizvodnju cijele palete modela, predvodnika na europskom tržištu.

trafic_05 (1)

Predstavljen 1980. kao nasljednik jednako slavnog modela Estafette, Renault Trafic već je prodan u više od 1,6 milijuna primjeraka diljem svijeta. Povrh toga, priča o Traficu predstavljanjem treće generacije ovog klasičnog vozila u 50 zemalja diljem svijeta 2014. dobiva novi nastavak.

 

Novi Trafic dolazi s posve novim vanjskim dizajnom. Prednji kraj krasi veći, uspravniji logotip koji utjelovljuje novi identitet marke Renault. Stav mu je snažan i dinamičan. Široka, tanka svjetla daju mu izražajan izgled, a nakošen vjetrobran jasno odjeljuje kabinu od motornog prostora. Širok i agresivan usisnik zraka i ukrasna traka u boji karoserije koja dijeli masku hladnjaka na dva dijela vozilu daju dojam lakoće. Oštrije linije siluetu vozila čine dinamičnijom nego ikad prije, a robusnost koju kupci očekuju od Trafica zadržana je zahvaljujući prednjem braniku koji se omata oko bočnih stranica.

 

Renault je u razvoj novog Trafica uložio sve svoje iskustvo u proizvodnji lakih gospodarskih vozila kako bi korisnicima ponudio praktičan furgon koji je suvremen i udoban te još bolje odgovara zahtjevima kupaca i aktivno doprinosi uspješnom poslovanju njihovih poduzeća.

 

Novi Trafic može se prilagoditi prema željama zahvaljujući iznimnoj raznolikosti palete koja obuhvaća 270 različitih izvedbi, dvije različite visine, dvije različite duljine, dostavni furgon, putnički kombi, platformsku i minibus izvedbu, a ne treba zaboraviti ni rješenja koja nude naši ovlašteni prerađivači i odjel Renault Tech.
Novi Trafic istovremeno je prilagodljiv i ekonomičan zahvaljujući novoj paleti motora smanjenog obujma opremljenih turbopunjačem. Motori se temelje na najnovijoj generaciji Renaultova motora 1.6 dCi (R9M) i opremljeni su naprednom tehnologijom kojom kombiniraju dobrodošlu uštedu u potrošnji goriva s istinskim užitkom u vožnji. Paletu motora čine dvije inačice: inačica s jednim turbopunjačem promjenjive geometrije, koja štedi više od litre goriva na 100 km u odnosu na prethodnu generaciju, te inačica s dva turbopunjača, koja potrošnju spušta ispod šest litara na 100 km*. Nude živahan odziv i veći okretni moment pri niskim okretajima za snažnije ubrzanje, čak i kad je vozilo pod punim opterećenjem.

 

Renaultovi stručnjaci za razvoj lakih gospodarskih vozila novi su Trafic konstruirali da bude pouzdan i robustan. Oslanja se na znanje i iskustvo 1800 radnika i radnica tvornice u Sandouvilleu, gdje su dosad proizvodili vrhunske putničke automobile. Kako bi se proizvodnja kombija mogla preseliti u Francusku, u opsežnu prenamjenu tvornice uloženo je više od 230 milijuna eura.
Renault, vodeći europski proizvođač lakih gospodarskih vozila od 1998., tako se može pohvaliti iznimno konkurentnom organizacijom proizvodnje, s tri tvornice u Francuskoj koje su odgovorne za proizvodnju svih vozila u ponudi. Kangoo se proizvodi u tvornici MCA u Maubeugeu, Master u tvornici SOVAB u Batillyju, a Trafic u Sandouvilleu.

Vaše mišljenje nam je važno. Jest li već ocjenili naše novosti?


1 Zvjezdica2 Zvjezdice3 Zvjezdice4 Zvjezdice5 Zvjezdica (Bez ocjena)
Loading...