Predstavljanjem novog Mastera nastavlja se obnova palete Renaultovih lakih gospodarskih vozila

Novi Master predstavlja se na Salonu gospodarskih vozila 2014. koji se danas otvara u Birminghamu u Ujedinjenom Kraljevstvu.
• Renaultov veliki furgon bit će dostupan s novim motorima s dva turbopunjača. Iako snažniji (do 165 KS), imat će manju potrošnju i štediti do 1,5 l/100 km*.
• Nova paleta donosi nove tehnologije, uključujući ESC posljednje generacije, sustav za pomoć pri kretanju na uzbrdici, sustav Trailer Swing Assist i praktičan širokokutni retrovizor.
• Kupcima koji prelaze velik broj kilometara i dostavnim tvrtkama svidjet će se nova furgonska inačica Mastera L4 s pogonom na stražnje kotače i jednostrukim kotačima koja će se pridružiti ostatku ponude.
• Novi Master krasi nova prednja maska koja, u skladu s ostatkom palete lakih gospodarskih vozila, utjelovljuje nov Renaultov stilski identitet.
• Novi Master proizvodit će se u Renaultovoj tvornici SOVAB u Batillyju u Francuskoj, a u prodaju kreće ovoga ljeta.

masster_01

* Podaci o potrošnji goriva i emisijama homologirani su u skladu s primjenjivim propisima / novi Master Energy dCi 165 u usporedbi s Masterom dCi 150 (inačica L2H2)

 

 

Nakon prošlogodišnje obnove palete lakih gospodarskih vozila Kangoo i nedavne obnove Trafica, Renault se priprema predstaviti novi Master, koji će se proizvoditi u francuskom Batillyju. Ponudu će krasiti novi motori i tehnologije te nov dizajn prednjeg kraja.

 

Najvažnija se promjena krije pod poklopcem motora novog Mastera, točnije, linija 2,3-litrenih motora dCi snage od 110 do 165 KS (u usporedbi s dosadašnjih 110-150 KS).

 

• Inačice od 110 i 125 KS jamče odličan omjer cijene i potrošnje goriva.
• Inačice snage od 135 i 165 KS dolaze u izvedbi s dva turbopunjača i, osim veće snage, imaju još manju potrošnju. Inačica od 165 KS, primjerice, štedjet će 1,5 l/100 km*, premda razvija 15 KS i 10 Nm okretnog momenta više. To potrošnju goriva inačice L2H2 165KS* novog Mastera spušta ispod 7 l/100 km (6,9 litara/100 km, što daje 180 g CO2/km)*.

 

Potrošnja goriva može se smanjiti za dodatnih 10 posto jednostavnim pritiskom tipke za način rada ECO kojim se prilagođuje okretni moment motora i postavke klima-uređaja/grijanja.

 

Usto, paleta je obogaćena mnoštvom novih obilježja koja se odnose na sigurnost i udobnst, uključujući serijski sustav elektroničkog nadzora stabilnosti koji u obzir u uzima masu i razmještaj prevoženog tereta (Load Adaptive Control), sustav za pomoć pri kretanju na uzbrdici i sustav Extended Grip koji poboljšava prianjanje u zahtjevnim uvjetima, kao što su snijeg, blato i pijesak.

 

Bit će dostupan i sustav za obuzdavanje njihanja prikolice (Trailer Swing Assist) (u kombinaciji s mogućnošću vuče prikolice). Kada otkrije njihanje prikolice, sustav naizmjence koči i ograničava isporuku okretnog momenta dok se njihanje ne zaustavi.
Upravljački sustav novih Mastera s dva turbopunjača bit će opremljen električnom pumpom radi lakšeg manevriranja i okretanja upravljača pri malim brzinama. A omogućuje i uštedu goriva od 0,1 l/100 km*.
Inačice s produljenom kabinom opremljene su sustavom za nadzor tlaka u gumama koji upozorava vozača kad je guma nedovoljno napunjena ili probušena.
Novo je obilježje i širokokutni retrovizor ugrađen u suvozačevo sjenilo koji poboljšava sigurnost pružajući jedinstven pogled na mrtvi kut na suprotnoj strani vozila.

 

Paleta novog Mastera i dalje nudi izbor više od 350 po mjeri izrađenih inačica, u četiri različite duljine i tri visine, furgon, izvedba s produljenom kabinom, inačice šasija s kabinom i platforma s kabinom, kao i prednji i stražnji pogon. Sve to omogućuje nosivost od osam do 22 prostorna metra. Novopridošlice u ponudi su L4H2 i L4H3, furgoni s jednostrukim stražnjim kotačima. Zbog dugoga prijenosnog omjera u diferencijalu idealni su za kupce koji prelaze veliki broj kilometara i dostavne tvrtke. Širi prostor između kotača omogućava prijevoz europaleta straga.

 

Zahvaljujući novom izgledu prednje maske, prednji kraj novog Mastera utjelovljuje novi Renaultov stilski identitet. Veća, uspravnija značka krasit će sva vozila u ponudi vodećega europskog proizvođača lakih gospodarskih vozila još od 1998.

 

Opsežna obnova palete koju je počeo prije godinu dana omogućila mu je da 2013. učvrsti vodeću poziciju tržišnim udjelom od 14,5 posto. Prethodna je generacija Mastera lani također ostvarila velik uspjeh, osiguravši udjel od 11,9 posto u svom segmentu u Europi.

 

Novi će Master biti dostupan u Hrvatskoj od jeseni 2014.

 

Vaše mišljenje nam je važno. Jest li već ocjenili naše novosti?


1 Zvjezdica2 Zvjezdice3 Zvjezdice4 Zvjezdice5 Zvjezdica (Bez ocjena)
Loading...