Novi Renault Espace ostvario je pet zvjezdica na ispitivanju Euro NCAP-a, neovisnog tijela za ocjenu pasivne sigurnosti. Rezultat je ostvaren unatoč strožim kriterijima uvedenim u siječnju ove godine i novi je dokaz Renaultove stručnosti u području pasivne sigurnosti.
Novi Renault Espace ostvario je ukupan rezultat od 81 posto i šesnaesti je Renaultov model koji je zaslužio pet zvjezdica na ispitivanju Euro NCAP-a.
Osim ove potvrde automobilske industrije, novi Renault Espace odlikuju sigurna vozna svojstva, ponajprije zahvaljujući brojnim tehnologijama za upozoravanje vozača i zaštitu putnika koje pridonose vrhunskim obilježjima aktivne sigurnosti tog modela.
KRITERIJI ZA ZAŠTITU ODRASLIH
Novi Renault Espace u području zaštite odraslih ostvario je rezultat koji ga smješta u sam vrh tržišta (31,4 boda od mogućih 38).
Pri frontalnom sudaru vozač i suvozač u novom su Renaultu Espace zaštićeni dvama velikim prednjim zračnim jastucima koji se napuhavaju u skladu s vrstom udarca i položajem putnika. Putnike zadržavaju i izbočine u sjedalima namijenjene sprečavanju podvlačenja pod pojasove te predzatezači s prilagodljivim graničnicima koji opterećenje podešavaju u skladu sa snagom sudara. Podokvir motora također ima važnu ulogu u zaštiti pri frontalnim sudarima upijanjem energije s pomoću zona gužvanja prilagodljivog otpora. Usto, ojačana središnja ćelija konstruirana je tako da sačuva cjelovitost putničkog prostora i pri najsnažnijim sudarima.
U slučaju bočnog sudara, putnike na prednjim sjedalima štite dva zračna jastuka za zaštitu prepona/prsa/ramena najnovije generacije i dvije zračne zavjese.
KRITERIJI ZA ZAŠTITU DJECE
Novi Renault Espace ostvario je 44 od mogućih 49 bodova u području zaštite djece, što ga ponovno smješta na sam vrh tržišta. Novi Renault Espace jedan je od rijetkih automobila segmenta D opremljenih tehnologijom za sprečavanje podvlačenja pod sigurnosne pojasove i na stražnjim sjedalima. Putnike na stražnjim sjedalima štite i bočni zračni jastuci te predzatezači s graničnikom sile zatezanja.
DUGOGODIŠNJA OBVEZA SIGURNOSTI
Već više od 15 godina Renault primjenjuje kriterije strože od Euro NCAP-ovih, u skladu s politikom prema kojoj je sigurnost jedan od najvažnijih prioriteta marke. Francuski je proizvođač, primjerice, jedan od prvih proizvođača automobila koji je početkom 2000-ih uveo tehnologiju za sprečavanje podvlačenja pod pojasove. Sustav osmišljen za sprečavanje podvlačenja putnika pod pojasove u frontalnom sudaru u Euro NCAP-ova je ispitivanja uveden početkom 2015., kad je osmišljen nov postupak za procjenu sigurnosti tog tijela.
PASIVNA SIGURNOST U KOMBINACIJI S VISOKOM RAZINOM AKTIVNE SIGURNOSTI
Renaultovi inženjeri novi su Renault Espace osmislili kako bi zajamčio udobno putovanje, a istodobno vožnju učinio sigurnom, pouzdanom i jednostavnom. Kad je riječ o sustavima za pomoć u vožnji, novi se model može nositi s najboljima u segmentu D:
• Kako bi vožnja bila što sigurnija, novi Renault Espace opremljen je:
• Prilagodljivim graničnikom brzine koji automatski podešava brzinu vozila kako bi održao odgovarajuću udaljenost od vozila ispred.
• Sustavom aktivnog kočenja u nuždi koji vozače vizualnim i zvučnim signalima upozorava ako prepozna potrebu za kočenjem kako bi se izbjegao frontalni sudar. Također može samostalno aktivirati kočnice.
• Novi Espace opremljen je i četirima sustavima za upozoravanje vozača:
• Upozorenjem na nenamjeran izlazak iz traka (vizualna i zvučna upozorenja).
• Sustavom za održavanje sigurnosnog razmaka kako bi vozač održao siguran razmak od vozila ispred.
• Sustavom za prepoznavanje prometnih znakova s praćenjem ograničenja brzine koji vozaču daje vizualno upozorenje ako prekorači ograničenje brzine.
• Sustavom za upozorenje na vozilo u mrtvom kutu koji vozaču daje vizualni signal ako se u mrtvom kutu retrovizora nađe drugo vozilo.
• Posljednje, ali ne i manje važno, novi Renault Espace nudi sljedeću opremu koja će vozačima pojednostaviti život i omogućiti im da se usredotoče na ono što je pred njima:
• Prikaz podataka na head-up zaslonu.
• Automatsko uključivanje dugih/kratkih svjetala bez ikakve pomoći vozača.
• Sustavi za pomoć pri parkiranju koju uključuju Easy Park Assist, parkirne senzore (sprijeda, straga i s boka) te kameru za vožnju unatrag.
Naposljetku, aktivna sigurnost novog Renaulta Espace poboljšana je zahvaljujući tehnologijama koje su jedinstvene u segmentu D, točnije šasiji 4Control u kombinaciji s aktivnim amortizerima. Ti sustavi novom crossoveru jamče upravljivost Clija u urbanim sredinama te iznimnu upravljivost i veću stabilnost pri većim brzinama na zavojitim cestama.
RENAULTOVI MODELI KOJIMA JE NA EURO NCAP-ovim ISPITIVANJIMA DODIJELJENO PET ZVIJEZDICA
– 2001.: Laguna II
– 2002.: Vel Satis i Mégane II
– 2003.: Espace IV i Scénic II
– 2004.: Modus i Mégane Coupé Cabriolet
– 2005.: Clio III
– 2008.: Nova Laguna, Koleos i novi Mégane
– 2009.: Novi Scénic
– 2012.: Novi Clio
– 2013.: ZOE i Captur