Pet zvjezdica za novi Renault Espace na Euro NCAP-ovu testu sudara

Novi Renault Espace ostvario je pet zvjezdica na ispitivanju Euro NCAP-a, neovisnog tijela za ocjenu pasivne sigurnosti. Rezultat je ostvaren unatoč strožim kriterijima uvedenim u siječnju ove godine i novi je dokaz Renaultove stručnosti u području pasivne sigurnosti.

Renault_68174_global_en (1)

Novi Renault Espace ostvario je ukupan rezultat od 81 posto i šesnaesti je Renaultov model koji je zaslužio pet zvjezdica na ispitivanju Euro NCAP-a.

Osim ove potvrde automobilske industrije, novi Renault Espace odlikuju sigurna vozna svojstva, ponajprije zahvaljujući brojnim tehnologijama za upozoravanje vozača i zaštitu putnika koje pridonose vrhunskim obilježjima aktivne sigurnosti tog modela.

 

KRITERIJI ZA ZAŠTITU ODRASLIH

Novi Renault Espace u području zaštite odraslih ostvario je rezultat koji ga smješta u sam vrh tržišta (31,4 boda od mogućih 38).

Pri frontalnom sudaru vozač i suvozač u novom su Renaultu Espace zaštićeni dvama velikim prednjim zračnim jastucima koji se napuhavaju u skladu s vrstom udarca i položajem putnika. Putnike zadržavaju i izbočine u sjedalima namijenjene sprečavanju podvlačenja pod pojasove te predzatezači s prilagodljivim graničnicima koji opterećenje podešavaju u skladu sa snagom sudara. Podokvir motora također ima važnu ulogu u zaštiti pri frontalnim sudarima upijanjem energije s pomoću zona gužvanja prilagodljivog otpora. Usto, ojačana središnja ćelija konstruirana je tako da sačuva cjelovitost putničkog prostora i pri najsnažnijim sudarima.

U slučaju bočnog sudara, putnike na prednjim sjedalima štite dva zračna jastuka za zaštitu prepona/prsa/ramena najnovije generacije i dvije zračne zavjese.

 

KRITERIJI ZA ZAŠTITU DJECE

Novi Renault Espace ostvario je 44 od mogućih 49 bodova u području zaštite djece, što ga ponovno smješta na sam vrh tržišta. Novi Renault Espace jedan je od rijetkih automobila segmenta D opremljenih tehnologijom za sprečavanje podvlačenja pod sigurnosne pojasove i na stražnjim sjedalima. Putnike na stražnjim sjedalima štite i bočni zračni jastuci te predzatezači s graničnikom sile zatezanja.

 

DUGOGODIŠNJA OBVEZA SIGURNOSTI

Već više od 15 godina Renault primjenjuje kriterije strože od Euro NCAP-ovih, u skladu s politikom prema kojoj je sigurnost jedan od najvažnijih prioriteta marke. Francuski je proizvođač, primjerice, jedan od prvih proizvođača automobila koji je početkom 2000-ih uveo tehnologiju za sprečavanje podvlačenja pod pojasove. Sustav osmišljen za sprečavanje podvlačenja putnika pod pojasove u frontalnom sudaru u Euro NCAP-ova je ispitivanja uveden početkom 2015., kad je osmišljen nov postupak za procjenu sigurnosti tog tijela.

 

PASIVNA SIGURNOST U KOMBINACIJI S VISOKOM RAZINOM AKTIVNE SIGURNOSTI

Renaultovi inženjeri novi su Renault Espace osmislili kako bi zajamčio udobno putovanje, a istodobno vožnju učinio sigurnom, pouzdanom i jednostavnom. Kad je riječ o sustavima za pomoć u vožnji, novi se model može nositi s najboljima u segmentu D:

•   Kako bi vožnja bila što sigurnija, novi Renault Espace opremljen je:

     •   Prilagodljivim graničnikom brzine koji automatski podešava brzinu vozila kako bi održao odgovarajuću udaljenost od vozila ispred.
•   Sustavom aktivnog kočenja u nuždi koji vozače vizualnim i zvučnim signalima upozorava ako prepozna potrebu za kočenjem kako bi se izbjegao frontalni sudar. Također može samostalno aktivirati kočnice.

•   Novi Espace opremljen je i četirima sustavima za upozoravanje vozača:

•   Upozorenjem na nenamjeran izlazak iz traka (vizualna i zvučna upozorenja).
•   Sustavom za održavanje sigurnosnog razmaka kako bi vozač održao siguran razmak od vozila ispred.
•   Sustavom za prepoznavanje prometnih znakova s praćenjem ograničenja brzine koji vozaču daje vizualno upozorenje ako prekorači ograničenje brzine.
•   Sustavom za upozorenje na vozilo u mrtvom kutu koji vozaču daje vizualni signal ako se u mrtvom kutu retrovizora nađe drugo vozilo.

•   Posljednje, ali ne i manje važno, novi Renault Espace nudi sljedeću opremu koja će vozačima pojednostaviti život i omogućiti im da se usredotoče na ono što je pred njima:

•   Prikaz podataka na head-up zaslonu.
•   Automatsko uključivanje dugih/kratkih svjetala bez ikakve pomoći vozača.
•   Sustavi za pomoć pri parkiranju koju uključuju Easy Park Assist, parkirne senzore (sprijeda, straga i s boka) te kameru za vožnju unatrag.

 

Naposljetku, aktivna sigurnost novog Renaulta Espace poboljšana je zahvaljujući tehnologijama koje su jedinstvene u segmentu D, točnije šasiji 4Control u kombinaciji s aktivnim amortizerima. Ti sustavi novom crossoveru jamče upravljivost Clija u urbanim sredinama te iznimnu upravljivost i veću stabilnost pri većim brzinama na zavojitim cestama.

 

RENAULTOVI MODELI KOJIMA JE NA EURO NCAP-ovim ISPITIVANJIMA DODIJELJENO PET ZVIJEZDICA

–       2001.: Laguna II

–       2002.: Vel Satis i Mégane II

–       2003.: Espace IV i Scénic II

–       2004.: Modus i Mégane Coupé Cabriolet

–       2005.: Clio III

–       2008.: Nova Laguna, Koleos i novi Mégane

–       2009.: Novi Scénic

–       2012.: Novi Clio

–       2013.: ZOE i Captur

Vaše mišljenje nam je važno. Jest li već ocjenili naše novosti?


1 Zvjezdica2 Zvjezdice3 Zvjezdice4 Zvjezdice5 Zvjezdica (1 ocjena, prosječno: 1.00 out of 5)
Loading...