„Renault. Passion for life.”: Novi potpis marke sa znakom romba

Prilikom komercijalnog lansiranja novog modela Espace, Renault objavljuje svoj novi potpis „Renault. Passion for life.“. Taj potpis dočarava obnovljeni dizajn vozila od 2012. Naglašava i novo obećanje marke: sa strašću osmisliti kvalitetna vozila privlačnog dizajna, koja svakidašnji život čine boljim. Novi identitet marke Renault razvija se od travnja 2015.

novi-podpis-renault-rsite_news_01 (1)

Buđenje DNK-a marke Renault

Renault oduvijek nudi „automobile za život“, inovativna, pametna, prilagodljiva i udobna vozila. Od 2012. ti geni marke Renault povezani su sa željom za razumijevanjem kupaca na razini emocija. Njihovo buđenje ostvaruje se obnovljenim dizajnom vozila. Senzualan, privlačan i atletski dizajn modela Clio, Captur, Twingo, Kadjar, a sada i novog Espacea pokazuje tu predanost.

Potpis „Renault. Passion for life.“ naglašava i neprestane napore Renaultovih inženjera i dizajnera. Njihova je misija promatrati kupce i njihove životne navike kako bi im ponudili kvalitetna vozila, domišljate inovacije i usluge koje sve više olakšavaju svakidašnji život. Kao primjer možemo navesti sustav R-LINK2®, brojnu opremu za pomoć u vožnji i sustav Multi-Sense® na novom Espaceu ili pak automatski preklopiva sjedala na Kadjaru.

„Naš novi potpis marke ‘Renault. Passion for life.’ odražava korijenitu promjenu marke Renault koja je započela s novim Cliom. “ objasnio je Michael van der Sande, direktor za globalni marketing. „To nije samo potpis, nego i obećanje marke upućeno našim kupcima: Renault će nastaviti svoju preobrazbu i do kraja 2016. ponuditi potpuno obnovljenu gamu vozila. Ti modeli, koje su sa strašću osmislili naši inženjeri i dizajneri, moraju olakšati život naših kupaca i učiniti njihovu svakidašnjicu ugodnijom.“

 

Novi vizualni stil Grupe Renault

Osim potpisa, interni timovi odjela za dizajn osmislili su i preoblikovali i vizualni stil marke. Ta se promjena odnosi na sve komunikacijske materijale: vizualno i zvučno oglašavanje (televizija, tisak, plakati, radio…), internetske stranice, štandove, događanja, promocijske proizvode, uniforme…

Renaultov logotip u obliku romba postaje dojmljiviji i izlazi iz svog okvira. Dobiva na vrijednosti, veći je, sjajniji, po uzoru na to kakav je postao na novim prednjim krajevima vozila marke. Mijenja se i dizajn natpisa RENAULT. Nadahnut DNK-om iz povijesti marke, moderniji je i robusniji.

Renaultova žuta boja blistavija je i toplija. Sada je u toj boji okomita pruga pokraj logotipa.

Svi ti elementi uklapaju se u jednostavan i elegantan vizualni sustav koji proizvode stavlja u prvi plan. Taj kreativan i emocionalniji pristup u skladu je s misijom koja je dodijeljena Laurensu van den Ackeru, direktoru dizajna marke Renault.

„Kad sam došao 2009., misija mi je bila stvoriti emocionalnu vezu između kupaca i marke Renault. “, kaže Laurens van den Acker, direktor dizajna marke Renault. „Zatražio sam od svojih ekipa da ožive latinske korijene marke Renault dizajniranjem automobila senzualnih i napetih linija, automobila koji se mogu personalizirati i razigranih su boja, koji pokreću emocije i svakidašnji život čine ugodnijim. ”

Novi poslovni identitet Grupe Renault koja okuplja marke Renault, Dacia i Renault Samsung Motors bit će otkriven krajem travnja 2015. tijekom glavne skupštine Grupe Renault.

novi-podpis-renault-rsite_news_03 (1)

Novi vizualni stil: primer Novi Espace

 

Novi vizualni stil: primer Kadjar

Novi vizualni stil: primer Kadjar

 

Vaše mišljenje nam je važno. Jest li već ocjenili naše novosti?


1 Zvjezdica2 Zvjezdice3 Zvjezdice4 Zvjezdice5 Zvjezdica (1 ocjena, prosječno: 1.00 out of 5)
Loading...