Renault predstavlja ALASKAN Koncept

i najavljuje ambiciozne planove za tržište lakih gospodarskih vozila

Kao vodeći europski proizvođač lakih gospodarskih vozila u posljednjih 17 godina i uz učvršćen položaj na južnoameričkom i afričkom tržištu, grupa Renault pojačava ofenzivu kako bi odjel lakih gospodarskih vozila od regionalnog predvodnika prerastao u predvodnika na globalnoj razini.

00087662_news (1)

Kako bi ostvario taj cilj, Renault je odlučio ući na tržište pick-upova, segmenta koji čini više od trećine globalne prodaje LGV-ova. Lanjskog lipnja Renault je u Buenos Airesu predstavio prepoznatljiv novi Renault Duster Oroch namijenjen južnoameričkom tržištu, a ALASKAN Koncept koji predstavljamo danas upečatljivo je konceptno vozilo koje utire put nadolazećem modelu s globalnim ambicijama.

Uz ofenzivu novim proizvodima na nova tržišta, Renault istodobno pokreće Renault Pro+, globalnu marku posvećenu profesionalcima, kupcima i korisnicima lakih gospodarskih vozila. Osim prilagođenih proizvoda i usluga, specijalizirana mreža Renault Pro+ poslovnim kupcima pruža i vrhunsko iskustvo u svakoj fazi, od oglašavanja do poslijeprodajnih usluga. Stručna marka Renault Pro+ ispunjava Renaultovo obećanje poslovnim kupcima i ključan je dio u planovima marke da postane važan igrač na tržištu LGV-a na globalnoj razini.

 

„Sada smo spremni otići korak dalje s Planom globalnog rasta i ispuniti zahtjeve poslovnih korisnika i pojedinaca diljem svijeta koji kupuju LGV-ove poboljšanom ponudom proizvoda, novim uslugama i još boljim iskustvom kupaca.”

 

Ashwani Gupta – potpredsjednik, Globalni direktor odjela za laka gospodarska vozila

Pročitajte više (PDF)

Vaše mišljenje nam je važno. Jest li već ocjenili naše novosti?


1 Zvjezdica2 Zvjezdice3 Zvjezdice4 Zvjezdice5 Zvjezdica (1 ocjena, prosječno: 1.00 out of 5)
Loading...