Pod planinom Fuji momčadi Alpine osvanulo je sunce

Momčad Alpine osvojila je drugo mjesto u klasi LMP 2 u utrci 6 sati Fujija

– vozači Nelson Panciatici, Paul-Loup Chatin i Vincent Capillaire za upravljačem bolida Alpine A450b prvi su se put popeli na pobjedničko postolje u svjetskom prvenstvu utrka izdržljivosti
– sljedeća utrka održat će se za tri tjedna u Kini, u Šangaju

Alpine-6-dirka-WEC-Fudzi_300x200

Nakon ohrabrujućeg rezultata ostvarenog u utrci 24 sata Le Mansa u lipnju, momčad Signatech-Alpine u Japan je otputovala s namjerom da se prvi put popne i na pobjedničko postolje u utrkama svjetskoga prvenstva.

Nelson Panciatici ostvario je najbolje vrijeme prvog slobodnog treninga i tako je bolid Alpine A450b već prvoga dana dokazao koliko je konkurentan. Zbog strategije koju je momčad odabrala za utrku, morali su se zadovoljiti tek petim mjestom u kvalifikacijama u klasi LMP 2.

Nedjeljna utrka 6 sati Fujija zbog snažnog je pljuska započela iza sigurnosnog automobila koji je stazu napustio tek nakon 38 minuta. Ubrzo se Paul-Loup Chatin na potpuno mokroj stazi probio na čelo klase LMP 2.

Chatin je odvozio tri izmjene bez zamjene guma, a zatim je upravljač predao Nelsonu Panciaticiju. Dok se staza postupno sušila, Panciatici je na prijelaznim gumama za vlažnu stazu nizao brze krugove i utabao put do plasmana momčadi na pobjedničko postolje.

Sat i pol prije završetka utrke na red za upravljanje bolidom Alpine A450b, koji je sad već bio na gumama za suhi asfalt, stigao je Vincent Capillaire. Capillaire je završio odličan rad momčadi tako što se do kraja utrke s trećeg popeo na drugo mjesto. To je dosad najbolji plasman momčadi Signatech-Alpine u ovogodišnjem prvenstvu FIA WEC u klasi LMP 2 i istovremeno prvi put da se momčad uvrstila među prvih deset u ukupnom poretku.

 

Philippe Sinault, šef momčadi Signatech-Alpine: „Cijela momčad ovaj je vikend besprijekorno odradila svoj posao, i u pogledu performansi bolida i u pogledu strategije za utrku. Vremenski uvjeti utrku su učinili posebno uzbudljivom. Drugo mjesto zaslužena je nagrada za sav rad i napredak ostvaren u posljednjih nekoliko utrka. Paul-Loup izvrsno je započeo utrku, Nelson je bio brz kao i uvijek, a Vincent je odlično odvozio posljednji dio utrke. Svi smo oduševljeni osvojenim drugim mjestom. Taj je plasman na postolje još jedna važna prelomnica u povijesti marke Alpine”

 

Paul-Loup Chatin: “Drugo je mjesto zaista odlična nagrada za sve članove momčadi. Znali smo da, ako ne napravimo nijednu pogrešku, možemo ostvariti vrlo dobar rezultat. Početak utrke iza sigurnosnog automobila bio je vrlo razočaravajuć, ali staza nije omogućavala gotovo nikakvo prianjanje. U prvom sam krugu bio vrlo oprezan, ali sam i bez prevelikog riskiranja uspio preuzeti vodstvo. Zatim sam zahvaljujući podacima koje sam dobivao od momčadi uspio i povećati prednost. Završetak moje trostruke izmjene zbog mijenjajućih uvjeta bio je nešto teži, ali znao sam da moram ostati na stazi kako bi Nelson i Vincent imali što veće šanse završiti utrku u skladu s našim planovima.”

 

Nelson Panciatici: “Cijela momčad zaslužuje iskrene čestitke. Svi su vrhunski odradili svoj dio posla. Kad sam preuzeo bolid trebalo mi je otprilike deset krugova da gume zagrijem na odgovarajuću temperaturu. To mi je omogućilo da smanjim zaostatak za vodećima prije nego što sam predao upravljač Vincentu, koji je utrku završio u velikom stilu. Vrlo sam sretan jer smo svi jako željeli taj plasman na postolju.”

 

Vincent Capillaire: “Svi smo oduševljeni ostvarenim rezultatom. Smatram da je potpuno zaslužen. Usprkos uvjetima, u vožnji bolida Alpine A450b zaista sam uživao, iako sam morao biti vrlo oprezan da ne napravim pogrešku na slickovima, jer se staza još uvijek sušila. Momčad je pripremila besprijekornu strategiju koja nam je omogućila da u utrci igramo glavnu ulogu. Moja je namjera bila ostvariti plasman na pobjedničkom postolju, stoga je drugo mjesto zaista odličan rezultat. Sretan sam što ga mogu podijeliti s Alpine i So24!”

 

Rezultat utrke 6 sati Fujija (LMP 2)

 Team
1 G-Drive Racing, br. 26 198 krugova 6 h 01 m 13,244 s
2 Signatech-Alpine, br. 36 + 32,372 s
3 G-Drive Racing, br. 28 – 1 krug
4 Extreme Speed Motorsports, br. 30 – 4 krugova
5 Team Sard Morand, br. 43 – 5 krugova
6 Strakka Racing, br. 42 – 6 krugova
7 Extreme Speed Motorsports, br. 31 – 12 krugova

 

Ukupan poredak momčadi u prvenstvu FIA WEC LMP2 (nakon šest utrka, za utrku 24 sata Le Mansa dodijeljeni su dvostruki bodovi)

 Team
1 G-Drive, br. 26 134
2 KCMG, br. 47 122
3 G-Drive, br. 28 119
4 Extreme Speed Motorsports, br. 30 56
5 Team Sard Morand, br. 43 50
6 Signatech-Alpine, br. 36 48
7 Extreme Speed Motorsports, br. 31 48
8 Strakka Racing, br. 42 45
9 Oak Racing, br. 35 34

 

Raspored utrka u prvenstvu FIA WEC 2015.

12. travnja 6 sati Silverstonea, Velika Britanija
2. svibnja 6 sati Spa-Francorchampsa, Belgija
13. – 14. lipnja 24 sata Le Mansa, Francuska
30. kolovoza 6 sati Nürburgringa, Njemačka
19. rujna 6 sati Trkališta Amerika, Austin, SAD
11. listopada 6 sati Fujija, Japan
1. studenoga 6 sati Šangaja, Kina
21. studenoga 6 sati Bahreina, Bahrein

Vaše mišljenje nam je važno. Jest li već ocjenili naše novosti?


1 Zvjezdica2 Zvjezdice3 Zvjezdice4 Zvjezdice5 Zvjezdica (Bez ocjena)
Loading...