Renault i dalje vodeći na tržištu lakih gospodarskih vozila

Grupa Renault prošle je godine ponovno ostvarila izvrsne prodajne rezultate u segmentu lakih gospodarskih vozila ostvarivši rast od 12,4 %. S 3,76 % udjela na svjetskom tržištu grupa je napredovala od vodećeg regionalnog aktera do važnog igrača na svjetskoj razini.

Na europskom tržištu, koje bilježi rast od 11,4 %, Renault je prošle godine ostvario rast od 16,9 %. To znači 29.000 više prodanih vozila i 0,71 % veći tržišni udjel koji je time narastao na 15 %.

Marka Renault tako je već osamnaestu godinu zaredom vodeća na europskom tržištu lakih gospodarskih vozila.

vodilni-gospodarska-vozila

Od vodećeg regionalnog aktera do važnog igrača na svjetskoj razini

Grupa Renault prošle je godine ostvarila novi veliki napredak na svjetskom tržištu prodavši 387.000 lakih gospodarskih vozila, što je rast od 12,4 % iako je svjetsko tržište (isključujući Sjevernu Ameriku) zabilježilo pad od 6,3 %.

Svjetski tržišni udjel grupe Renault u segmentu lakih gospodarskih vozila u usporedbi s 2014. porastao je za 0,63 % na 3,76 %.

Prošle je godine 92.400 primjeraka lakih gospodarskih vozila prodano izvan Europe. Taj je rezultat ostvaren unatoč smanjenju mnogih važnih tržišta, poput Brazila i Alžira. Prodaja grupe Renault porasla je na svim tržištima s iznimkom Afrike, Indije i Bliskog istoka, gdje se posebno osjetio pad alžirskog tržišta.

Laka gospodarska vozila grupe Renault prodaju se u 112 zemalja, a u mnogima se njezini modeli uvrštavaju među tri najprodavanija modela na tržištu.

  • Afrika / Bliski istok / Indija (AMI) Renault je od 2010. vodeći proizvođač u sjevernoj Africi, gdje drži 15,7 % tržišta. Modeli Kangoo, Master i Dokker vodeći su u Alžiru i Maroku.
  • Latinska Amerika: Renault se zahvaljujući modelima Kangoo i Master od 2008. nalazi u društvu vodećih u Južnoj Americi. Tržišni je udjel usprkos teškim uvjetima na brazilskom i argentinskom tržištu porastao za 0,57 % na 3,9 %.

Model Duster Oroch, Renaultov prvi pick-up nosivosti pola tone, brazilskom je tržištu predstavljen u studenom 2015. i već je osvojio dvije nagrade za pick-up godine. Taj će novi model pomoći poboljšati prodaju u 2016.

  • Azija / Pacifik: U toj je komercijalnoj regiji ostvaren novi prodajni rekord u posljednjih 15 godina zahvaljujući Renaultovim rezultatima u Australiji, gdje je prodano 10 %više lakih gospodarskih vozila. Kangoo je drugi, a Master treći najprodavaniji model na tržištu.
  • Euroazija: Tržišni je udjel u toj regiji porastao za 1,71 %na 8 %. ponajprije zahvaljujući prodaji na glavnom tržištu – Turskoj, gdje je prodaja Renaulta porasla za 80 %.

Priča o europskom uspjehu traje već 18 godina

Renault je prema podacima Udruge europskih proizvođača automobila prošle godine 18. put uzastopce bio vodeći proizvođač lakih gospodarskih vozila u Europi. To je ostvario zahvaljujući izvrsnoj prodaji modela Kangoo, Master i novog Trafica kojem su od predstavljanja dodijeljene brojne nagrade.

Na europskom tržištu, koje bilježi rast od 11,4 %, Renault je svoj položaj poboljšao na svim ključnim tržištima, kao što su Njemačka, Italija, Španjolska, a posebno Velika Britanija (+1,2 % – što je najbolji rezultat na tom tržištu).

U Francuskoj je Renaultov tržišni udjel porastao za 1,2 % na 32,85 %. To je najbolji rezultat otkako su modeli Kangoo, Trafic i Master 2006. ostvarili prva mjesta u svojim segmentima.

Stručnost u proizvodnji lakih gospodarskih vozila

Renault ima bogato iskustvo i stručnost u proizvodnji lakih gospodarskih vozila, poteklo iz posebnog tehnološkog centra u Villiers-Saint-Frédéricu u Francuskoj. U tom centru nalaze se specijalizirane ekipe inženjera i tehnološka oprema za razvoj lakih gospodarskih vozila. Njihove zadaće obuhvaćaju sve od prvih studija i koncepata do izrade prototipa i kalkulacija, provođenja ispitivanja i pripreme proizvodnih postupaka. Timovi inženjera nadgledaju provođenje projekata u tvornicama za serijsku proizvodnju u Francuskoj i drugim državama. Upravo su ovdje osmišljeni uspješni modeli Kangoo, Trafic i Master.

Izvrsnost i stručnost Renaultovih tvornica prepoznali su i drugi proizvođači lakih gospodarskih vozila. što potvrđuju partnerstva s proizvođačima kao što su GM, Daimler, Renault Trucks, a odnedavno i Fiat. Naravno, tu je i Nissan, partner u Alijansi Renault-Nissan.

Renault ima tvornice za proizvodnju lakih gospodarskih vozila na trima kontinentima.

  • Južna Amerika: model Kangoo proizvodi se u Argentini, a Master u Brazilu.
  • Afrika: model Dokker proizvodi se u najnovijoj tvornici grupe Renault u Tangiersu u Maroku, gdje je proizvodnja prošle godine povećana za 28 % na više od 71.000 vozila.
  • Francuska: proizvodnja u trima francuskim tvornicama srušila je nove rekorde;
  • Batilly: proizvedeno je 126.575 dostavnih vozila u koja se ubrajaju i ona proizvedena za partnere, čime je debelo nadmašen prijašnji rekord iz 2006. koji je iznosio 112.142 vozila. Svake dvije minute proizvede se jedan novi Master.
  • Sandouville: proizvedeno je 93.000 novih Trafica i vozila za GM. Novi Fiatov model razvijen na temelju novog Trafica počet će se proizvoditi sredinom 2016.
  • Maubeuge: proizvedena je 151.000 primjeraka modela Renault Kangoo i Mercedesa Citan, što je 9 % više nego 2014.

Renault Pro+ globalna je specijalizirana marka grupe Renault namijenjena kupcima i korisnicima lakih gospodarskih vozila. Renault Pro+ u specijaliziranoj mreži nudi proizvode i usluge prilagođene korisniku i time nudi bolje iskustvo kupcima pri kupnji i nakon nje. Specijalizirana marka Renault Pro+ tako ispunjava obećanje kupcima Renaulta i temelj je ostvarivanja Renaultovih ambicija na svjetskom tržištu lakih gospodarskih vozila.

„Zahvaljujući našim dobrim rezultatima diljem svijeta i rastu od 12,4 %, budućnost je svijetla. Raduje nas i to što možemo potvrditi nastavljanje vodstva na europskom tržištu već 18 godina uzastopce. Prošla je godina bila posebno sadržajna; uveli smo našu specijaliziranu marku Renault Pro+ koja je rezultat naših nastojanja da ponudimo paletu modela i usluga po mjeri svih naših kupaca”, izjavio je Ashwani Gupta, direktor poslovnog segmenta lakih gospodarskih vozila.

 

* Definicije tržišta Udruženja europskih proizvođača automobila ACEA:

EU15: države članice EU prije proširenja 2004. (Austrija, Belgija, Danska, Finska, Francuska, Grčka, Irska, Italija, Luksemburg, Njemačka, Nizozemska, Portugal, Španjolska, Švedska i Velika Britanija).
EU11: države, koje su postale članice EU-a od 2004. nadalje (Bugarska, Češka, Estonija, Hrvatska, Latvija, Litva, Mađarska, Poljska, Rumunjska, Slovačka i Slovenija). Podaci za Cipar i Maltu nisu dostupni.
EU: EU15 + EU11
EFTA: Island, Norveška i Švicarska.
Šira Europa: EU + EFTA.

Vaše mišljenje nam je važno. Jest li već ocjenili naše novosti?


1 Zvjezdica2 Zvjezdice3 Zvjezdice4 Zvjezdice5 Zvjezdica (Bez ocjena)
Loading...