Momčad Alpine najavila je svoje ambicije najboljim vremenom u uvodu prvenstva FIA WEC 2016.

  • Momčadi prijavljene za ovogodišnje svjetsko prvenstvo u utrkama izdržljivosti FIA WEC (World Endurance Championship) prošli su se tjedan okupile na stazi Paul Ricard na jugu francuske na dvodnevnim testiranjima.
  • Nakon službenog predstavljanja u četvrtak navečer i novi su se bolidi Alpine A460 u petak i subotu vozili stazom.
  • Bolid s brojem 36 momčadi Signatech-Alpine, koji vozi posada Nicolas Lapierre, Gustavo Menezes i Stéphane Richelmi, dva je dana testnih vožnji zaključio najboljim vremenom u klasi LM P2.
  • Alpine momčad DC Racing sa startnim brojem 35 i posadom David Cheng, Nelson Panciatici i Ho-Pin Tung ostvario je četvrto najbolje vrijeme u svojoj klasi u kojoj su razlike među vodećima bile minimalne.

Alpine_76564_global_en

Alpine je cijeloga vikenda bio u središtu pozornosti. U četvrtak su pred okupljenim gledateljima predstavili nove prototipove A460 uz koje je bio izložen i konceptni automobil Alpine Vision koji najavljuje nadolazeći serijski model te marke.

Sljedećeg su jutra, nakon što su oba bolida pokrenula V8 motore i tako najavila novu sezonu prvenstva WEC, sve oči bile uprte u boks momčadi Signatech-Alpine. Uvod u novu sezonu obuhvatio je pet treninga voženih u dva dana, od čega je jedan vožen kasno navečer.

Prvi trening završen je s oba bolida Alpine A460 na vrhu popisa najbržih vremena. Najbrži je bio Nelson Panciatici u prototipu sa startnim brojem 35. Zatim je na večernjem treningu najbrži bio bolid s brojem 36, koji je to ponovio i sljedeće jutro kad je Nicolas Lapierre ostvario najbrže vrijeme kruga na cijelom treningu (1 min 46,974 s).

Bolidi Alpine A460 na stazi Paul Ricard zajedno su odvezli čak 429 krugova, odnosno 2.484,339 km. Na taj je način momčad prikupila mnoštvo podataka koji će im koristiti u pripremama za prvu utrku sezone. Prva utrka – 6 sati Silverstonea – vozi se već 17. travnja u Velikoj Britaniji.

Bernard Ollivier, v.d. glavnog direktora Alpine: „I prilikom predstavljanja momčadi pokraj staze i prilikom testnih vožnji na njoj mogli smo vidjeti koliko oduševljenja i simpatija izaziva trkaći projekt Alpine koji raste u obujmu i ambicijama. Bolidi Alpine A460 momčadi Signatech-Alpine ne odlikuje samo privlačan izgled, već i brzina kojom su ostvarili vrlo dobra vremena. Vremena postignuta u testnim vožnjama nikada ne treba uzeti zdravo za gotovo, ali činjenica da smo cijelo vrijeme bili među najbržima ukazuje na našu sposobnost da se u utrkama natječemo za pobjede i za ovogodišnji naslov prvaka.”

Philippe Sinault, šef momčadi Signatech-Alpine: „Nastavili smo program koji smo s bolidom Alpine A460 započeli na prvim trodnevnim testnim vožnjama na stazi Motorland Aragón u Španjolskoj. Naš je cilj bio provjeriti niz postavki bolida i provjeriti jesu li učinkovite u kombinaciji s novim gumama Dunlop za ovu sezonu. Također smo simulirali izmjene u utrci kako bismo povećali performanse na veće udaljenosti. Svih šest vozača dobro je surađivalo, bili su usklađeni i tehničkom dijelu momčadi osigurali dragocjene podatke. Početak je sezone pred vratima, momčad je dobro uigrana te ćemo preostala tri tjedna do prve utrke u Silverstoneu iskoristiti za završetak svih priprema.”

Lionel Chevalier, tehnički direktor momčadi Signatech-Alpine: „Prve testne vožnje u Španjolskoj iskoristili smo za upoznavanje s bolidom i provjeru niza postavki aerodinamike i ovjesa. Alpine A460 odlično je uravnotežen bolid koji dobro reagira na izmjene. Na stazu Paul Ricard uputili smo se s namjerom da u miru odradimo ostatak planiranog dijela i ne obaziremo sa previše na ostvarena vremena. Željeli smo utvrditi i usavršiti određene detalje i to je bio razlog zašto bolid s brojem 35 u petak navečer nije bio na stazi. Morali smo pronaći savršen položaj za upravljačem. Dva dana u Francuskoj pomogla su nam usavršiti organiziranost momčadi i razmjenu podataka između obje posade.”

BAXI DC RACING ALPINE – ALPINE A460 br. 35

Cheng: „Sudjelovanje u programu kao što je Alpine zaista je nešto posebno. Tehnički dio momčadi, oba bolida i vozači čine vrlo dobru cjelinu koja djeluje kao prava obitelj! Alpine A460 ugodan je za vožnju, iako sam većinu vremena za upravljačem posvetio upoznavanju s performansama guma. Ipak je to moja prva sezona na gumama Dunlop. Za nama su dva vrlo produktivna radna dana.”

Nelson Panciatici: „Osjećam se dobro u bolidu Alpine A460. Poprilično se razlikuje od A450b. Prije svega zbog zatvorene kabine koja štiti od vrtloženja zraka pri većim brzinama, što vožnju čini ugodnijom. Također je riječ o bolidu najnovije generacije čija bolja aerodinamična svojstva vožnju čine još lakšom pa se za postizanje dobrih vremena nije potrebno truditi kao prije. Daljnjim radom dodatno ćemo poboljšati performanse. Suradnja s Davidom i Ho-Pinom je dobra, povezali smo se, a zajedničkim ćemo iskustvom brže napredovati.”

Ho-Pin Tung: „Za početak imam već nešto iskustva s prototipovima te vrste i mogu reći da je Alpine A460 vrlo dobar bolid. Baš kao i Davidu, i meni glavni izazov predstavlja privikavanje na gume Dunlop. Početak je ohrabrujuć. Odradili smo dobar posao. Smatram da ćemo u Silverstone stići potpuno spremni. Sretan sam što sam se vratio pod okrilje grupe Renault nakon što sam 2010. bio dio momčadi Renault F1 Team. Alpine ima slavnu povijest, posebice u Le Mansu i sretan sam što ću njegove boje braniti na svjetskom prvenstvu u utrkama izdržljivosti FIA WEC.”

SIGNATECH-ALPINE – ALPINE A460 br. 36

Nicolas Lapierre: „Utrkivati se za momčad Alpine ispunjava me ponosom, međutim, kad pomislite na povijest i baštinu marke, donosi i određen osjećaj odgovornosti i pritiska. Sretan sam i zbog povratka u momčad pod vodstvom Philippea Sinaulta. Zajedno smo doživjeli brojne lijepe značajne trenutke i pobjede, među kojima i Macau Grand Prix 2003. Želim doprinijeti svojim iskustvom prikupljenim u utrkama izdržljivosti jer smo otvoreni za sve što nam može pomoći napredovati. Moji momčadski kolege imaju manje iskustva u toj vrsti utrkivanja, ali imaju pravi stav potreban kako bismo zajednički ostvarili uspjeh.”

Gustavo Menezes: „Utrkivanje za momčad koja je osvojila već dva naslova prvaka u natjecanju ELMS i plasman na postolju u klasi LM P2 u Le Mansu fantastična je prilika. Sve što se događa u momčadi i oko nje pruža mi nadahnuće. Koncept Alpine Vision prekrasan je i jedva čekam priliku da sjednem za upravljač nadolazećeg serijskog modela. Kad je riječ o utrkivanju, smatram da raspolažemo svim potrebnim za zaista dobru sezonu. Svi mi imamo jednaku želju za pobjedama. Momčad mi je olakšala prijelaz iz bolida jednosjeda i zadnje testne vožnje pokazale su da sve funkcionira kako treba.”

Stéphane Richelmi: „Ovo je za mene bilo svojevrsno vatreno krštenje. Većinu karijere utrkivao sam se u prvenstvima bolida jednosjeda pa je biti dijelom momčadi važne kao što je Alpine za mene velika promjena. Za upravljačem bolida A460 osjećam se kao u jednosjedu. Nakon godine utrkivanja u klasi GT odličan je osjećaj ponovno biti za upravljačem punokrvnog trkaćeg bolida. Posebnostima utrka izdržljivosti još se moram prilagoditi iako je više riječ o utrkivanju u duljim izmjenama, a manje o ispitu izdržljivosti, kakve su bile prije nekoliko godina. Gustavo i ja imamo veliku prednost što u momčadi imamo kolegu Nicolasova kalibra. Vrlo je otvoren, spreman podijeliti svoje znanje i iskustvo, čime nam pomaže u mnogim elementima.”

Vaše mišljenje nam je važno. Jest li već ocjenili naše novosti?


1 Zvjezdica2 Zvjezdice3 Zvjezdice4 Zvjezdice5 Zvjezdica (Bez ocjena)
Loading...