Momčad Alpine obećavajući je vikend završila s postoljem nadohvat ruke

  • u nedjeljnoj utrci 6 sati Silverstonea posada momčadi Signatech-Alpine s brojem 36 (Nicolas Lapierre, Gustavo Menezes i Stéphane Richelmi) bila je blizu plasmana na podiju u klasi LMP 2.
  • posada David Cheng, Nelson Panciatici i Ho-Pin Tung u bolidu Alpine A460 s brojem 35 (Baxi DC Racing Alpine) solidnom je vožnjom osvojila sedmo mjesto.
  • momčad Signatech-Alpine sad će se posvetiti pripremama za drugu utrku ovogodišnje sezone prvenstva u utrkama izdržljivosti, 6 sati Spa-Francorchampsa, koja će se održati 7. svibnja.

Alpine-WEC_2016_Silverstone

Momčad Signatech-Alpine na uvodnu je utrku ovogodišnjeg prvenstva WEC u Silverstoneu došla sa željom da svoje ambicije dokaže s dva prototipa Alpine A460. Nakon dva slobodna treninga u petak na kojima smo mnogo postigli, treći, planiran za subotu poslijepodne, otkazan je zbog snijega!

Kvalifikacije su zbog toga poslijepodne vožene u teškim, promjenjivim uvjetima. Posade Alpine A460 s brojevima 36 i 35 nisu uspjele u potpunosti iskoristiti gume za kišu pa su se plasirale tek na sedmo, odnosno deseto mjesto u klasi LMP 2.

Usprkos opreznom pristupu, Nelson Panciatici i Gustavo Menezes u utrku su krenuli s namjerom da se probiju među vodeće, što su u svojim prvim izmjenama i ostvarili. Prethodni je bolid kasnije predao Ho-Pinu Tungu i Davidu Chengu, a potonji Nicolasu Lapierreu i Stéphanu Richelmiju.

Malo prije isteka prva tri sata utrke i izlaska sigurnosnog automobila probušena guma na bolidu s brojem 35 prouzročila je zaostatak za vodećim od jednog kruga, što je značilo kraj nadama o plasmanu među vodećima.

Oba su prototipa Alpine A460 u drugoj izmjeni usporile i istrošene gume koje su korištene u prvoj izmjeni, ali su zahvaljujući razvoju situacije na stazi ipak napredovali u poretku.

U posljednjem se satu utrke Nicolas Lapierre za upravljačem bolida A460 s brojem 36 probio među vodeću trojicu, ali je zbog kontakta s bolidom klase LMP 1 u prvom zavoju izletio sa staze i pritom pao na četvrto mjesto. Ubrzo je probušena guma označila kraj svih nada u povrat izgubljenog mjesta.

Bez obzira na to, četvrto je mjesto najbolji plasman u Silverstoneu od povratka marke Alpine u utrke izdržljivosti. Panciatici je A460 s brojem 35 nakon hrabre vožnje u cilj doveo na sedmom mjestu.

Bernard Ollivier, v.d. glavnog direktora Alpine: „Konačni je rezultat ohrabrujuć. Obje su posade osvojile važne bodove. Bodovi se nisu podrazumijevali; A460 posve je nov bolid, prvi puta imamo dvije posade u prvenstvu, a nismo znali ni kako će se gume ponašati u uvjetima na stazi. Pripreme nam je zakompliciralo i vrijeme, što je posebno došlo do izražaja u kvalifikacijama. Taj nam je rezultat dodatni poticaj da damo sve od sebe i borimo se na još višoj razini. Pred nama je nesumnjivo teška bitka, ako u svakoj utrci želimo biti među vodećima.”

Philippe Sinault, šef momčadi Signatech-Alpine: „Ovogodišnje je prvenstvo očito na vrlo visokoj razini i već sad se vidi da će ova sezona biti puna napetih borbi. Prije početka sezone testne vožnje vozili smo samo u suhim uvjetima pa nismo imali iskustva u tako teškim uvjetima, kakve smo imali ovaj vikend. Zbog toga se u kvalifikacijama nismo plasirali tako dobro kako smo priželjkivali na mokroj stazi Na početku smo za utrku odabrali konzervativnu strategiju, ali smo, kako je utrka odmicala, postajali sve agresivniji i čak se približili plasmanu na postolje. Momčad i sva šestorica vozača odradili su besprijekoran posao. Svatko je učinio baš ono što se od njega očekivalo, što je uistinu ohrabrujuće.”

BAXI DC RACING ALPINE – ALPINE A460 br. 35

Nelson Panciatici: „Utrka je bila dobra i pokazali smo koliko smo brzi. S gumama smo se našli na nepoznatom terenu. Dok nam nije pukla guma prije izlaska sigurnosnog automobila čak smo bili u igri za plasman na postolju, ali nakon toga smo za vodećim u klasi LMP 2 zaostali cijeli krug. Bilo je lijepo vidjeti da smo brzi, ali moramo se usredotočiti na upravljanje gumama. U momčadi vlada odlična atmosfera, što je vrlo dobar znak.”

David Cheng: “Ho-Pin i Nelson fantastični su momčadski kolege i iznimno sam ponosan na posao odrađen u Silverstoneu. Cijeli smo vikend dobro surađivali. Vremenski uvjeti otežali su kvalifikacije. Za vrijeme prve izmjene u utrci nekoliko sam puta osjetio vibracije. Nisam naviknuo na te gume, ali sad barem znamo čemu se moramo posvetiti. Drugu izmjenu odvezao sam još bolje, ali imali smo nesreću s probušenom gumom za vrijeme izlaska sigurnosnog automobila na stazu. U našem prvom nastupu definitivno se nismo osramotili i to je ohrabrujuć početak duge sezone u kojoj ćemo se truditi napredovati u plasmanu. Svaki osvojeni bod bit će dragocjen, a glavni cilj ostaje osvajanje naslova u klasi LMP 2.”

Ho-Pin Tung: „Sretan sam što smo do cilja ove duge utrke stigli bez težih problema. Imali smo nesreću s puknućem gume u mojoj drugoj izmjeni, što je značilo da naš konačni rezultat neće ispuniti očekivanja. Međutim, sezona će biti duga i sljedeći ćemo put biti još snažniji i odlučniji. U utrci sam posebno pazio na potrošnju guma. Moje su izmjene bile dobre i ostvarili smo solidan napredak u utrci.”

SIGNATECH-ALPINE – ALPINE A460 br. 36

Nicolas Lapierre: „Bolid je bio brz, ali tu brzinu nismo mogli zadržati u duljim razdobljima zbog snažne potrošnje guma, a posebno u drugim izmjenama. Istražit ćemo to i srediti do utrke u Spau sljedeći mjesec. Vremenski uvjeti predstavljali su jedinstven izazov, a ponajviše su otežali posao obojici novaka s kojima dijelim bolid. Nadam se da ćemo u Spau imati ljepše vrijeme i lakši vikend utrkivanja.”

Stéphane Richelmi: „Ovim sam rezultatom djelomično zadovoljan, ali jasno je da nas čeka još mnogo posla. Prije utrke bio sam vrlo nestrpljiv jer je treći slobodni trening u subotu prijepodne otkazan, a bolid s brojem 36 u kvalifikacijama su vozili Nicolas i Gustavo, što je značilo da nisam bio na stazi još od petka. Dvostruku sam izmjenu odvezao na jednom kompletu guma koje su brzo propadale. Imao sam i nesreću da su me pri izlasku sigurnosnog automobila prestigla dva sporija bolida. Općenito sam svojim upravljanjem potrošnjom guma zadovoljan, ali sam bio možda malo preoprezan. Razočarani smo konačnim rezultatom jer nam je plasman na postolju bio nadohvat ruke. No, to će nam biti dodatna motivacija.

Gustavo Menezes: „Bio je ovo zanimljiv vikend. Vozili smo u teškim uvjetima, ali zadovoljan sam svojim ritmom i brzinom u prvoj utrci. U kvalifikacijama smo imali poteškoće, što je značilo da sam utrku započeo sa sedmog mjesta, što nije bilo lako. Nismo znali ni kako se nositi s potrošnjom guma, ali učinili smo najbolje što smo mogli. Naravno da se želimo boriti za pobjede. Znamo da se možemo osloniti na odličnu momčad i vrlo dobar bolid s ogromnim potencijalom. Četvrto mjesto ohrabrujuć je početak. Skupili smo solidan broj bodova i dobili snažan poticaj.”

Rezultat utrke 6 sati Silverstonea (LMP 2)

  1. RGR Sport by Morand, br. 43 179 krugova, 6 h 02 m 08,750 s
  2. Extreme Speed Motorsports, br. 31 + 32,054 s
  3. G-Drive Racing, br. 26 + 41,918 s
  4. Signatech Alpine, br. 36 – 1 krug
  5. Strakka Racing, br. 42 – 2 kruga
  6. Manor, br. 45 – 2 kruga
  7. Baxi DC Racing Alpine, br. 35 – 3 kruga
  8. SMP Racing, br. 37 – 3 kruga
  9. Extreme Speed Motorsports, br. 30 – 4 kruga
10. SMP Racing, br. 27 – 8 krugova

 

Ukupni poredak konstruktora u prvenstvu FIA LMP 2

Ekipa Bodova
  1. RGR Sport by Morand, br. 43 25
  2. Extreme Speed Motorsports, br. 31 18
  3. G-Drive Racing, br. 26 16
  4. Signatech Alpine, br. 36 12
  5. Strakka Racing, br. 42 10
  6. Manor, br. 45 8
  7. Baxi DC Racing Alpine, br. 35 6
  8. SMP Racing, br. 37 4
  9. Extreme Speed Motorsports, br. 30 2
10. SMP Racing, br. 27 1
11. Manor, br. 44 0

 

Raspored utrka u prvenstvu FIA WEC 2016.

17. travnja 6 sati Silverstonea, Velika Britanija
7. svibnja 6 sati Spa-Francorchampsa, Belgija
5. lipnja testiranja za 24 sata Le Mansa, Francuska
18. – 19. lipnja 24 sata Le Mansa, Francuska
24. srpnja 6 sati Nürburgringa, Njemačka
3. rujna 6 sati Ciudad de Mexico, Meksiko
17. rujna 6 sati Trkališta Amerika, Austin, SAD
16. listopada 6 sati Fujija, Japan
6. studenoga 6 sati Šangaja, Kina
19. studenoga 6 sati Bahreina, Bahrein

Vaše mišljenje nam je važno. Jest li već ocjenili naše novosti?


1 Zvjezdica2 Zvjezdice3 Zvjezdice4 Zvjezdice5 Zvjezdica (Bez ocjena)
Loading...