Izvješće o utrci za Veliku nagradu Monaka

Momčad Renault Sport Formula One Team odustajanjem obojice vozača uzbudljivu je utrku završila prijevremeno i s okusom gorčine. Nakon starta utrke iza sigurnosnog automobila Kevin Magnussen pokazao je obećavajuć napredak nakon ranog zaustavljanja i zamjene kišnih guma prijelaznim gumama za mokru stazu. Magnussenov je nastup uništio nelogičan napad Kvjata koji je zaostajao za cijeli krug. Magnussen je nastavio utrku, ali je ponovno udario u ogradu pa je morao odustati. Za Jolyona Palmera utrka je bila mnogo kraća. Na početku osmoga kruga na startnoj ravnini bolid mu je proklizao, udario u ogradu i zaustavio se uz ogradu na zavoju Sainte-Dévote.

Motor Racing - Formula One World Championship - Monaco Grand Prix - Sunday - Monte Carlo, Monaco

  • Magnussen je utrku započeo sa 16. startnog mjesta na gumama za kišu, u 7. krugu zamijenio ih je za prijelazne gume za mokru stazu. U 21. krugu nakon kontakta s Kvjatom zaustavio se po novo prednje krilo i prijelazne gume za mokru stazu, u 29. krugu nove super meke gume (za suhu stazu), a u 32. krugu nove ultra meke gume i još jedno prednje krilo.
  • Palmer je utrku započeo s 18. startnog mjesta na gumama za mokru stazu, a na kraju sedmog kruga proklizao na startnoj ravnini i završio utrku u ogradi.

Kevin Magnussen, br. 20, R.S. 16-02: 16. startno mjesto, odustao prije kraja utrke

Utrku smo započeli dobro, posebno zahvaljujući strateškoj odluci da rano zamijenimo kišne gume prijelaznim gumama, odmah nakon izlaska sigurnosnog automobila sa staze. Učinili smo to prije ostalih, što nam je pružilo najbolju priliku. Bili smo u dobrom položaju jer smo napredovali za nekoliko mjesta dok su se drugi zaustavljali u boksu. Na žalost je Kvjat reagirao nepromišljeno i udario u moj bolid, čime je moja utrka praktički završila. Usprkos tome nastavili smo dalje i rano odlučili prijeći na gume za suhu stazu jer nismo imali što izgubiti, a na kraju sam udario u ogradu i ponovno oštetio prednje krilo. U tom sam trenutku zaostajao već nekoliko krugova za vodećima, a bolid je pretrpio već dovoljno štete pa je najpametnije bilo odustati. Šteta, jer nam je ovo dosad bio najbolji vikend i prije utrke smo bili vrlo optimistični. Sad se moramo usredotočiti na Kanadu i nadati se da ćemo tamo imati bolji vikend. U Montréalu bi nam trebala pomoći najnovija poboljšanja bolida.

Jolyon Palmer, br. 30, R.S. 16-03: 18. startno mjesto, odustao zbog nesreće

Nakon vožnje za sigurnosnim automobilom prianjanje je bilo očajno i ulovio sam se u zamku. U petoj su brzini kotači počeli proklizavati na bijelim crtama pješačkih prijelaza. Ništa nisam mogao učiniti – postao sam samo putnik u bolidu koji je završio u ogradi. Znamo da su obojani dijelovi staze posebno skliski, ali tu ih ima baš posvuda. Razočaran sam jer zaista volim ovu stazu i dosad sam na njoj bio prilično uspješan. Ali sad se moram usredotočiti na utrku u Kanadi i zaboraviti ovaj vikend. Posvetit ćemo se sljedećoj prilici i nadati se boljem rezultatu.

Fred Vasseur, direktor momčadi Renault Sport

Ovaj je vikend bio težak za oba vozača. Za Jolyona je utrka završila na startnoj ravnini, na samom početku utrke. Udarac je bio prilično snažan, pri velikoj brzini i to je za njega značilo kraj utrke. Kevin je vrlo rano odlučio prijeći na prijelazne gume za mokru stazu, što je bila dobra odluka, iako je nekoliko krugova zapeo u gustom prometu. Za njega je utrka praktički završila nakon sudara s Kvjatom. Šteta, jer je mogao postići još bolji rezultat zahvaljujući drugačijoj strategiji. Kako bilo, vrijeme će zacijeliti rane, a mi se moramo usredotočiti na utrku u Kanadi.

U nedjelju su Renault Sport Racing i Red Bull Racing u Monaku s radošću potvrdili produljenje suradnje u pogledu nabave pogonskih jedinica koje sad nose oznaku TAG Heuer u sezonama 2017. i 2018. Renault Sport Racing će u 2017. i 2018. obnoviti i suradnju s momčadi Scuderia Toro Rosso.

U tom će razdoblju bolide Red Bull Racing i Scuderia Toro Rosso pokretati Renaultovi pogonski sklopovi V6 Turbo, kojima će moći davati nazive po svojim željama.

Suradnja Renaulta i momčadi Red Bull Racing tako će postati jedno od najdugotrajnijih i najplodonosnijih partnerstava u području bolida i motora. Suradnja započeta 2007. dosad im je donijela četiri naslova svjetskih prvaka u poretku konstruktora i vozača te 51 pobjedu.

Scuderia Toro Rosso i Renault surađivali su u sezonama 2014. i 2015.

Jérôme Stoll, predsjednik Renault Sport Racing izjavio je: „Zaista nas raduje što ćemo surađivati s tako snažnim momčadima kao što su Red Bull Racing i Scuderia Toro Rosso. Suradnja s konkurentima dokaz je povjerenja u poboljšan Renaultov pogonski sklop i našu organizaciju u cjelini.”


Rezultat VN Monaka, Monte Carlo – 78 krugova, odnosno 260,286 km

Vozač Država Ekipa Vrijeme
  1. Lewis Hamilton V.B. Mercedes 1 h 59 m 29,133 s
  2. Daniel Ricciardo Aus. Red Bull Racing – TAG Heuer + 7,252 s
  3. Sergio Perez Mek. Force India – Mercedes + 13,825 s
  4. Sebastian Vettel Njem. Ferrari + 15,846 s
  5. Fernando Alonso Špa. McLaren – Honda + 1 m 25,076 s
  6. Nico Hülkenberg Njem. Force India – Mercedes + 1 m 32,999 s
  7. Nico Rosberg Njem. Mercedes + 1 m 33,290 s
  8. Carlos Sainz Špa Toro Rosso – Ferrari – 1 krug
  9. Jenson Button V.B. McLaren – Honda – 1 krug
10. Felipe Massa Bra. Williams – Mercedes – 1 krug
      Kevin Magnussen Dan. Renault odustao nakon 32 kruga
      Jolyon Palmer V.B. Renault odustao nakon 7 krugova

Najbrži krug utrke: Lewis Hamilton (71.) 1 m 17,939 s, prosječna brzina 154,135 km/h


Poredak svjetskog prvenstva vozača 2016.

Vozač Država Ekipa Bodovi
  1. Nico Rosberg Mercedes AMG F1 Team Njemačka 106
  2. Lewis Hamilton Mercedes AMG F1 Team Velika Britanija 82
  3. Daniel Ricciardo Red Bull Racing Australija 66
  4. Kimi Räikkönen Scuderia Ferrari Finska 61
  5. Sebastian Vettel Scuderia Ferrari Njemačka 60
  6. Max Verstappen Scuderia Toro Rosso Nizozemska 38
  7. Felipe Massa Williams Racing Brazil 37
  8. Valtteri Bottas Williams Racing Finska 29
  9. Sergio Perez Force India F1 Team Meksiko 23
10. Danil Kvjat Red Bull Racing Rusija 22
11. Romain Grosjean Haas F1 Team Francuska 22
12. Fernando Alonso McLaren Honda Španjolska 18
13. Carlos Sainz Scuderia Toro Rosso Španjolska 16
14. Nico Hülkenberg Force India F1 Team Njemačka 14
15. Kevin Magnussen Renault Sport F1 Team Danska 6
16. Jenson Button McLaren Honda Velika Britanija 5
17. Stoffel Vandoorne McLaren Honda Belgija 1
18. Esteban Gutierrez Haas F1 Team Meksiko 0
19. Jolyon Palmer Renault Sport F1 Team Velika Britanija 0
20. Marcus Ericsson Sauber Ferrari Švedska 0
21. Pascal Wehrlein Manor Racing MRT Njemačka 0
22. Felipe Nasr Sauber Ferrari Brazil 0
23. Rio Haryanto Manor Racing MRT Indonezija 0


Poredak svjetskog prvenstva konstruktora 2016.

Ekipa Država Bodovi
  1. Mercedes AMG F1 Team Njemačka 188
  2. Scuderia Ferrari Italija 121
  3. Red Bull Racing TAG Heuer Austrija 112
  4. Williams Mercedes Velika Britanija 66
  5. Force India Mercedes Indija 37
  6. Scuderia Torro Rosso Ferrari Italija 30
  7. McLaren Honda Velika Britanija 24
  8. Haas Ferrari SAD 22
  9. Renault Sport F1 Team Francuska 6
10. Sauber Ferrari Švicarska 0
11. Manor Racing MRT Mercedes Velika Britanija 0


Raspored utrka svjetskog prvenstva Formule 1 2016.

1 20. ožujka VN Australije Melbourne
2   3. travnja VN Bahreina Manama
3 17. travnja VN Kine Šangaj
4   1. svibnja VN Rusije Soči
5 15. svibnja VN Španjolske Barcelona
6 29. svibnja VN Monaka Monte Carlo
7 12. lipnja VN Kanade Montreal
8 19. lipnja VN Europe Baku (Azerbajdžan)
9   3. srpnja VN Austrije Spielberg
10 10. srpnja VN Velike Britanije Silverstone
11 24. srpnja VN Mađarske Budimpešta
12 31. srpnja VN Njemačke Hockenheim
13 28. kolovoza VN Belgije Spa-Francorchamps
14   4. rujna VN Italije Monza
15 18. rujna VN Singapura Singapur
16   2. listopada VN Malezije Sepang
17   9. listopada VN Japana Suzuka
18 23. listopada VN SAD-a Austin
19 30. listopada VN Meksika Ciudad de Mexico
20 13. studenoga VN Brazila Interlagos
21 27. studenoga VN Abu Dhabija Yas Marina

Vaše mišljenje nam je važno. Jest li već ocjenili naše novosti?


1 Zvjezdica2 Zvjezdice3 Zvjezdice4 Zvjezdice5 Zvjezdica (Bez ocjena)
Loading...