Na kraju napete utrke drugo mjesto za Alpine

  • Prva utrka svjetskog prvenstva u utrkama izdržljivosti FIA WEC na stazi u glavnom gradu Meksika mnoštvu okupljenih gledatelja ponudila je napeti trkaći spektakl.
  • Alpine s brojem 36 i posadom Lapierre / Richelmi / Menezes cijelu se utrku borila za pobjedu i naposljetku nakon šest sati utrkivanja u cilj stigao na drugom mjestu, s manje od dvije sekunde zaostatka za pobjednikom.
  • Alpine Baxi DC Racing s brojem 35 i posadom Panciatici / Tung / Cheng u cilj je stigla na šestom mjestu i tako izjednačila svoj najbolji plasman ove sezone.

Utrka Šest sati Ciudad de Mexico, prva prekooceanska utrka ovogodišnjeg prvenstva FIA WEC ispunila je sva očekivanja. Mnoštvo strastvenih navijača uz stazu moglo je uživo i izbliza uživati u utrkivanju svjetske elite utrka izdržljivosti.

U kvalifikacijama koje su se u petak vozile pod oblačnim nebom, posada momčadi Signatech-Alpine s brojem 36 potvrdila je napredak koji je pokazala već na jutarnjem slobodnom treningu zahvaljujući vožnjama Menezesa i Lapierrea koji su usprkos proklizavanju Francuza uspjeli osvojiti drugo startno mjesto u klasi LM P2. Panciatici i Cheng u bolidu broj 35 (Baxi DC Racing Alpine) osvojili su deveto mjesto.

Kad je utrka počela u subotu u 13:30 po lokalnom vremenu, nebo su prekrivali oblaci, a za drugi dio utrke meteorolozi su predviđali pljuskove.

Utrku su započeli Gustavo Menezes i Nelson Panciatici, svaki u svojem bolidu Alpine A460. Kalifornijski vozač uspješno je izbjegao gužvu na početku utrke te je bolid s brojem 36 zadržao u vodećoj skupini, a Parižanin u bolidu s brojem 35 probijao se naprijed i napredovao do četvrtog mjesta!

Njih su nakon prvih izmjena za upravljačem zamijenili Stéphane Richelmi i David Cheng. Vozač iz Monaka (br. 36) ubrzo je izbio na čelo klase LM P2, gdje je i ostao do polovice utrke, ali zaostaci drugih vozača tada su već bili manji.

Kad je ubrzo zatim Ho-Pin Tung preuzeo drugi bolid od Davida Chenga, približno dva sata i dvadeset minuta prije kraja utrke, na stazi je počela padati kiša. Momčad je iskoristila priliku i zamijenila Richelmija Lapierreom.

Alpine A460 s brojem 36 na stazu se vratio na prijelaznim gumama za kišu na drugom mjestu s dvadeset sekundi zaostatka za vodećim. Bolid s brojem 35 nalazio se na sedmom mjestu i u istom krugu s posadom na četvrtom mjestu.

Kad se staza počela sušiti, bolid s brojem 36 pao je na treće mjesto zbog kaznene vožnje kroz boksove dodijeljene zbog prekršaja tijekom prethodnog zaustavljanja u boksu. Do novog obrata došlo je 35 minuta prije kraja utrke kad je zbog poteškoća vodećeg bolida momčadi G-Drive Nicolas Lapierre neočekivano napredovao na drugo mjesto i za novim vodećim bolidom (RGR) zaostajao samo deset sekundi.

Zatim je ponovno počela padati lagana kiša, a vozač momčadi Alpine sustavno je smanjivao zaostatak za vodećim. U završnom lovu Lapierrea su usporavali sporiji vozači i dijelovi staze koji su se vozili pod žutim zastavama. Zato do kraja utrke nije uspio pronaći put pokraj vodećega i morao se pomiriti s drugim mjestom sa samo 1,985 sekunde zaostatka za pobjednikom.

U međuvremenu se Ho-Pin Tung otprilike 10 minuta prije cilja izvrtio za 360 stupnjeva i u cilj stigao šesti, kao i u travnju u Silverstoneu.

Momčad Signatech-Alpine rezultatom utrke u Meksiku zadržala je vodeće mjesto u ukupnom poretku, u kojem ima 30 bodova prednosti ispred najbližeg konkurenta. Momčad Baxi DC Racing s 22 je boda napredovala na deveto mjesto.

Sljedeća utrka ovogodišnjeg prvenstva FIA WEC održat će se 17. rujna u Austinu u Teksasu (SAD). Za Gustava Menezesa to će biti domaća utrka.

 

Bernard Ollivier, v.d. glavnog direktora Alpine:

Ponekad drugo mjesto ima okus pobjede i to za nas vrijedi i danas. Naši vozači utrkivali su se borbeno i u velikom stilu te su pružili iznimno napetu utrku s kasnijim pobjednikom koji usto nosi boje zemlje domaćina ove utrke! Posebno bih čestitao Nelsonu Panciaticiju na fantastičnom proboju u bolidu s brojem 35. Napad Alpinea s brojem 36 pred kraj utrke zabilježile su televizijske kamere, što nam je donijelo i mnogo medijske pozornosti. Smatram da je ova utrka dobro odrazila vrijednosti marke Alpine. Svi članovi momčadi nakon utrke su prštali od zadovoljstva i napuštamo Meksiko u izrazito dobrom raspoloženju!

Philippe Sinault, šef momčadi Signatech-Alpine:

Za nama je još jedna dobra utrka kojom sam tim zadovoljniji jer smo vikend počeli s određenim manjkom performansi u usporedbi s izravnim konkurentima. Prednost nam je donijelo to što smo uspjeli održati koncentraciju i što je posada s brojem 36 odlično usklađena, što je pomoglo ostvariti plasman na pobjedničkom postolju. Jedino razočaranje bila je kaznena vožnja kroz boks. Naš prekršaj bio je malen, ali to su pravila i moramo ih prihvatiti. Završni dio utrke bio je prilično napet jer smo se morali prilagoditi vremenskim uvjetima. Nicolas [Lapierre] ostvario je odličan napredak, a njegovo zadnje zaustavljanje za nadolijevanje goriva bilo je kratko jer smo htjeli ostati za petama bolidu RGR. U cilj smo ušli s manje od dvije sekunde zaostatka za njima i nemamo za čime žaliti. Nelson Panciatici odvezao je nekoliko fantastičnih izmjena u bolidu broj 35. Uspio se probiti kroz promet i izbjeći brojne gužve, pri čemu se popeo do četvrtog mjesta, a njegova su vremena bila jednaka vremenima vodećih. David Cheng također je odvezao svoju najbolju utrku sezone, što je dobar znak prije ostalih utrka. Nakon ljetne stanke prvenstvo smo nastavili u dobroj formi i jedva čekamo sljedeću utrku u Austinu!

 

BAXI DC RACING ALPINE – ALPINE A460 br. 35

Nelson Panciatici:

Bolid je funkcionirao besprijekorno, a ja sam zaista uživao za upravljačem. Na stazi nije nedostajalo žestokih borbi i na trenutke je bilo prilično napeto. Naš bolid bio je brz u zavojima, ali je na ravninama malo zaostajao, što je otežavalo pretjecanja. Usprkos tome sam ostvarivao vrlo dobra vremena kad god sam pred sobom imao čistu stazu. Općenito je ovaj vikend za nas bio vrlo dobar.

David Cheng:

Utrka je bila prilično luda. Naši konkurenti bili su vrlo brzi, strategija je bila vrlo važna, a i nepredvidivi su vremenski uvjeti dali svoj obol. Smatram da smo opravdano zadovoljni svojim rezultatom. Nelson je izvrsno odvezao početak utrke, a i svojim sam dijelom vožnje vrlo zadovoljan. Svoj sam dio odvezao pouzdano i bez pogrešaka. Ho-Pin je usprkos uvjetima na stazi odlično odvezao završni dio utrke. Meksiko je za nas predstavljao još jedan korak u pravom smjeru i potrudit ćemo se biti još uspješniji u SAD-u.

Ho-Pin Tung:

Imam pomiješane emocije o rezultatu utrke. S jedne strane nisam siguran da smo mogli ostvariti puno više, ali istovremeno naš rezultat nije pravi odraz naših sposobnosti. Tijekom moje izmjene uvjeti na stazi bili su teški, posebice jer su performanse bolida zbog oštećenja na prednjem kraju bile smanjene. Izvrtio sam se na glatkim gumama na kiši, ali srećom bez posljedica. Već se radujem sljedećoj utrci u Austinu.

 

SIGNATECH-ALPINE – ALPINE A460 br. 36

Gustavo Menezes:

Za našu momčad ovo je bio još jedan fantastičan vikend: u kvalifikacijama sam bio najbrži, što mi je donijelo privilegiju da me odaberu za start i početni dio utrke. Svim sam se silama trudio izbjeći gužve koje bi mogle ugroziti naš položaj u ukupnom poretku. Zato sam u šestom krugu prepustio poziciju. Nakon toga je utrka za nas bila puna emotivnih uspona i padova, a osim toga je bila zahtjevna za odabir strategija. Stéphane i Nicolas izvrsnom su vožnjom najzaslužniji za ovaj rezultat. To je bio najbolji mogući način pripreme za moju domaću utrku!

Stéphane Richelmi:

Svjesni smo činjenice da ne možemo pobijediti u baš svakoj utrci! Do kiše smo bili u dobrom položaju, a nakon toga smo morali dobro razmisliti o prilagodbi strategije. Usto smo kaznenom vožnjom kroz boks izgubili dragocjeno vrijeme. Usprkos tome, vrlo sam dobro raspoložen jer smo u tri dana znatno poboljšali svoju brzinu, što je vrlo važno za sljedeće utrke. Lijepo je da je posada RGR pobijedila na domaćem tlu. Malo su nam se približili u ukupnom poretku, ali još uvijek imamo lijepu prednost u odnosu na njih.

Nicolas Lapierre:

Borili smo se svom snagom i drugo mjesto nije loš rezultat, iako je RGR malo smanjio svoj zaostatak u ukupnom poretku. Preuzeo sam bolid na prijelaznim gumama za kišu koje su mi omogućile držati korak s konkurentima. Kad sam dobio glatke gume bio sam najbrži na stazi, a zatim je ponovno počela padati kiša. Za pobjednicima nismo puno zaostali, ali mi u lovu na njih promet na stazi nimalo nije išao u prilog. Sljedeće utrke očekujem s optimizmom, jer bi trebale odgovarati našim prednostima.

 

Rezultat utrke 6 sati Ciudada de Mexico (LMP2)

  1. RGR Sport by Morand, br. 43 210 krugova
  2. Signatech-Alpine, br. 36 + 1,985 s
  3. Extreme Speed Motorsports, br. 31 – 3 kruga
  4. Strakka Racing, br. 42 – 3 kruga
  5. Greaves Motorsport, br. 41 3 kruga
  6. Baxi DC Racing Alpine, br. 35 – 4 kruga
  7. SMP Racing, br. 27 – 4 kruga
  8. G-Drive Racing, br. 26 – 5 krugova
  9. Extreme Speed Motorsports, br. 30 – 6 krugova

 

Ukupan poredak momčadi u prvenstvu FIA LMP2

  1. Signatech-Alpine, br. 36 130
  2. RGR Sport by Morand, br. 43 100
  3. Extreme Speed Motorsports, br. 31 74
  4. G-Drive Racing, br. 26 71
  5. Strakka Racing, br. 42 58
  6. SMP Racing, br. 37 50
  7. SMP Racing, br. 27 32
  8. Extreme Speed Motorsports, br. 30 30
  9. Baxi DC Racing Alpine, br. 35 22
10. Manor, br. 44 18

 

Ukupan poredak vozača u prvenstvu FIA LMP 2

  1. Lapierre, Menezes, Richelmi 130
  2. Senna, Albuquerque, Gonzalez 97
  3. Cumming, Derani, Dalziel 74
  4. Rast, Rusinov 71
  5. Kane, Leventis 58
  6. Ladigin, Šajtar, Petrov 44
14. Cheng / Tung / Panciatici 22

 

Raspored utrka u prvenstvu FIA WEC 2016.

25. – 26. ožujka Službene pokusne vožnje, Paul Ricard, Francuska
17. travnja 6 sati Silverstonea, Velika Britanija
7. svibnja 6 sati Spa-Francorchampsa, Belgija
18. – 19. lipnja 24 sata Le Mansa, Francuska
24. srpnja 6 sati Nürburgringa, Njemačka
3. rujna 6 sati Ciudad de Mexico, Meksiko
17. rujna 6 sati Trkališta Amerika, Austin, SAD
16. listopada 6 sati Fujija, Japan
6. studenoga 6 sati Šangaja, Kina
19. studenoga 6 sati Bahreina, Bahrein

Vaše mišljenje nam je važno. Jest li već ocjenili naše novosti?


1 Zvjezdica2 Zvjezdice3 Zvjezdice4 Zvjezdice5 Zvjezdica (Bez ocjena)
Loading...