Pet Euro NCAP-ovih zvjezdica za novi Renault KOLEOS

  • Novi Renault KOLEOS dobio je pet zvjezdica za sigurnost na testiranjima neovisne organizacije Euro NCAP.
  • Novi Koleos oslanja se na Renaultovo golemo iskustvo u području pasivne sigurnosti i cilja na najviše rezultate u neovisnim NCAP-ovim testiranjima.
  • U području aktivne sigurnosti, bogatu ponudu serijske opreme novog Koleosa upotpunjuje sveobuhvatna paleta sustava za pomoć u vožnji.

new-renault-koleos

Taj rezultat dokaz je Renaultove predanosti sigurnosti, posebno kad je riječ o potpuno novom Koleosu. Opremljen je najnaprednijom tehnologijom, koja mu je omogućila da Euro NCAP-ova testiranja, koja se provode prema protokolu uvedenom 2016., položi s odličnim uspjehom. Novi KOLEOS ostvario je rezultat od 90 % za zaštitu odraslih putnika, 79 % za zaštitu djece, 63 % za pješake i 75 % za aktivne sigurnosne sustave. Više informacija pronaći ćete ovdje.

 

REZULTATI RENAULTOVA ISKUSTVA U PODRUČJU SIGURNOSTI

Novi Koleos oslanja se na Renaultovo golemo iskustvo u području pasivne sigurnosti i cilja na najviše rezultate u neovisnim NCAP-ovim testiranjima. Prije svega, uporabom čelika visoke vlačne čvrstoće u izradi okvira motora i vrlo čvrstog čelika za sigurnosnu ćeliju putničkog prostora kabina se štiti od većih udara. Sljedeće sigurnosne značajke dio su serijske opreme: dva prilagodljiva prednja zračna jastuka koja se napuhuju ovisno o vrsti udarca i položaju putnika u automobilu, dva bočna zračna jastuka za prsa/ramena putnika na prednjim sjedalima, dvije zračne zavjese, prednji i stražnji nasloni za glavu za sprječavanje trzajnih ozljeda, prednja sjedala koja sprječavaju podvlačenje ispod sigurnosnog pojasa te stražnja klupa s pričvrsnim točkama ISOFIX. Svi sigurnosni pojasevi opremljeni su predzatezačima i graničnicima sile zatezanja.

 

RIGOROZNI SIGURNOSNI STANDARDI U SVIM SITUACIJAMA

Kad je riječ o aktivnoj sigurnosti, bogatu serijsku opremu novog Koleosa – nadzor proklizavanja, elektronička kontrola stabilnosti (ESC) najnovije generacije, elektronička raspodjela sile kočenja i pomoć pri kretanju na uzbrdici upotpunjuju najnapredniji sustavi za pomoć u vožnji. Njima se može upravljati putem zaslona sustava R-LINK 2 i služe za:

  • pružanje sigurnosti, s aktivnim sustavom kočenja u nuždi (AEBS City i Inter-Urban).
  • upozoravanje, sa sustavom za upozorenje na nenamjeran izlazak iz voznog traka (LDW), upozorenje na mrtvi kut (BSW) i prepoznavanje prometnih znakova.
  • olakšavanje vožnje: kamera za vožnju unatrag, automatsko uključivanje kratkih / dugih svjetala, prednji, stražnji i bočni parkirni senzori, sustav za parkiranje slobodnih ruku (Easy Park Assist).

Vaše mišljenje nam je važno. Jest li već ocjenili naše novosti?


1 Zvjezdica2 Zvjezdice3 Zvjezdice4 Zvjezdice5 Zvjezdica (Bez ocjena)
Loading...