Obnovljeni KADJAR: viši stupanj privlačnog izgleda i udobnosti

Od predstavljanja 2015. Renault Kadjar zauzima važan položaj u segmentu kompaktnih SUV-ova. Svojim fluidnim linijama, voznim osobinama i udobnošću privukao je širok spektar kupaca. Pritom je iskoristio iskustvo našeg partnera Nissana u području pogona na sve kotače i istaknuo se terenskim sposobnostima.

Obnovljeni Kadjar napredovao je u svim područjima. Odlikuje se privlačnijim, elegantnim izgledom istaknutim dinamičnim suvremenim linijama, ali pritom poštuje konvencije dizajna SUV-a.

U obnovljenom Kadjaru poseban je naglasak stavljen na udobnost, kvalitetu i ergonomski dizajn. Unutrašnjost krasi novi dizajn koji svakodnevnu vožnju čini još ugodnijom.

Povrh toga, obnovljeni Kadjar pokreću napredniji, štedljivi benzinski i dizelski motori koji donose više užitka u vožnji.

2018 - Nouveau Renault KADJAR

Predstavljen 2015., Kadjar je jedan od ključnih modela u Renaultovoj paleti, automobil globalnih ambicija koji je već pronašao svoj put do više od 450.000 kupaca u pedeset zemalja. Obnovljeni Kadjar učvrstit će svoj položaj još modernijim, elegantnijim dizajnom, većom udobnošću i boljim dojmom kvalitete. Pritom će nastaviti nuditi i  pogon na četiri kotača, s obzirom na to da se time izdvaja od konkurenata na tržištu.

Olivier Tschanhenz, zamjenik direktora odjela za Marketing

 

Vanjski dizajn

Ankete su pokazale da je dizajn glavni razlog za kupnju Renaulta Kadjar. Linije obnovljenog Kadjara elegantne su, fluidnije i profinjene.

Novi svjetlosni potpis

Prednji kraj obnovljenog Kadjara preuzeo je svjetlosni potpis u obliku slova C karakterističan za Renaultove modele i dodatno ga obogatio LED pokazivačima smjera ugrađenima u dnevna svjetla. Maglenke su izvedene u LED Pure Vision tehnologiji (serijski od paketa opreme Intens). Rezultat je šest puta manja potrošnja u usporedbi s halogenim svjetlima. Maglenke su sada pravokutne i ističu Kadjarovu spremnost za pustolovinu na svim terenima.

Stražnji pokazivači smjera također su izvedeni u LED tehnologiji, kao i svjetla za vožnju unatrag i svjetla za maglu, koja su sad uža i ugrađena u odbojnik pa ostavljaju elegantniji dojam.

Snažniji vizualni identitet

Dizajneri su preradili prednji i stražnji kraj obnovljenog Kadjara kako bi ga učinili još privlačnijim. Prednja maska sad je šira i ima nove kromirane umetke. Odbojnici su elegantniji zahvaljujući tome što je veća površina obojena u boju karoserije. Najbogatije opremljeni modeli imaju i antenu u obliku peraje morskog psa. Obnovljeni Kadjar dostupan je s dvije nove inačice 17- i 19-inčnih naplataka te u tri nove boje: Oural zelenoj, Iron plavoj i Highland sivoj.

 

Unutrašnjosti i dojam kvalitete

Udobnost putnika Kadjaru je prioritet od samog početka.

Novi, elegantniji dodirni ekran multimedijskog sustava

U središnjem dijelu armaturne ploče smješten je novi dodirni zaslon multimedijskog sustava koji se odlikuje boljom osvijetljenošću i osjetljiviji je na komande.

Upravljanje klima-uređajem putem modernijeg sučelja

Nova kontrolna ploča automatskog klima-uređaja ima moderniji, ergonomski dizajn s prikazom temperature i postavki prozračivanja u sredini okretnih gumba. Jasno i intuitivno.

Dodatna poboljšanja kvalitete

Obnovljeni Kadjar ima oko za detalje! Obrubi ventilacijskih otvora, ručice vrata i središnja konzola ukrašeni su satenskim kromom.

Ergonomičnija sjedala

Sjedala novog dizajna sada se mogu namještati i po duljini. Punjena su pjenom dviju različitih razina gustoće radi veće udobnosti i sprječavanja umora na duljim putovanjima, a čvršće bočne stranice pružaju snažniju potporu. Klizni središnji naslon za ruke sprijeda prilagođava se ljudima različita rasta.

 

Praktični aspekti

Obnovljeni KADJAR život čini jednostavnijim

Dorađen je i najsitniji detalj kako bi obnovljeni Kadjar bio još praktičniji u svakodnevnoj uporabi.

 

Motori: niža potrošnja i snažnije performanse

Obnovljeni Kadjar pokreću Renaultovi motori nove generacije. Kako bi ispunili zahtjeve pravilnika koji su na snazi, benzinski i dizelski motori opremljeni su najnovijim tehnologijama za smanjenje emisija. Smanjena im je potrošnja, a istodobno su im poboljšane performanse i vozne karakteristike.

Benzin: ultramoderni motor 1,3 TCe FAP

Obnovljeni Kadjar pokreće 1,3-litreni motor TCe koji je premijeru imao u modelu Scénic, a naknadno će biti dostupan i u modelima Captur i Mégane. Razvila ga je Alijansa Renault-Nissan u suradnji s Daimlerom.Četverocilindarska arhitektura omogućuje uglađenu vožnju bez vibracija. Zahvaljujući izdašnom okretnom momentu, motor nudi brz odziv već od niskih okretajima. U Kadjaru je taj motor opremljen i filtrom čestica (FAP). Filtar uništava krute čestice u ispušnim plinovima tako što ih hvata u mikroporoznu saćastu strukturu koja se automatski regenerira u redovitim intervalima. Motor TCe FAP dostupan je u četiri inačice: TCe 140 FAP s ručnim mjenjačem, TCe 140 EDC FAP, TCe 160 FAP s ručnim mjenjačem i TCe 160 FAP s EDC mjenjačem.

Dizel: više snage, više užitka, manje emisija

Obnovljeni Kadjar pokreću modernizirani dizelski motori opremljeni sustavom selektivne katalitičke redukcije (SCR), koji se smatra najučinkovitijim rješenjem za uklanjanje dušikovih oksida (NOx). Novi motori sada nose naziv Blue dCi:

  • Blue dCi 115u odnosu na motor prethodne generacije sada ima 5 KS i 10 Nm više. Bit će dostupan s ručnim i automatskim mjenjačem.
  • Blue dCi 150najsnažniji je dizelski motor dostupan za obnovljeni Kadjar. Dostupan je s ručnim mjenjačem u kombinaciji s pogonom na prednje ili sva četiri kotača.

 

Pogon na četiri kotača: kod kuće na cesti i izvan nje

Kadjarov pogon na četiri kotača koristi Nissanovo bogato iskustvo. Jamči sigurno prianjanje skliskim cestama, na putu do skijališta zimi itd. Kadjarov pogon na četiri kotača nudi odabir između tri načina rada:

  • 2WD:snaga se prenosi samo na prednje kotače kako bi se smanjila potrošnja goriva.
  • Auto:elektronički sustav automatski raspodjeljuje okretni moment između prednje i stražnje osovine. Do 50 % okretnog momenta može se usmjeriti na stražnju osovinu.
  • Lock:središnji diferencijal zaključan je za stalnu raspodjelu okretnog momenta u omjeru 50:50 između prednjih i stražnjih kotača. Taj način rada, namijenjen posebno za terensku vožnju, aktivan je do brzine od 40 km/h.

Izvrsne terenske sposobnosti

Zahvaljujući izdašnom razmaku od tla od 200 mm Kadjar se lako nosi s grbavim putovima. Prilazni kut (17°) i odlazni kut (25°) također su prilagođeni za terensku vožnju.

Sustav Extended Grip za inačice s prednjim pogonom

Za inačice s prednjim pogonom i dalje je dostupan sustav Extended Grip. U kombinaciji s gumama za blato i snijeg taj sustav poboljšava prianjanje u vožnji blatom ili pjeskovitim površinama.

Vaše mišljenje nam je važno. Jest li već ocjenili naše novosti?


1 Zvjezdica2 Zvjezdice3 Zvjezdice4 Zvjezdice5 Zvjezdica (Bez ocjena)
Loading...