Izvješće o utrci za Veliku nagradu Velike Britanije

Momčad Renault F1 u utrci za Veliku nagradu Velike Britanije u Silverstoneu osvojila je bodove s oba bolida zahvaljujući sedmom mjestu Daniela Ricciarda i desetom mjestu Nica Hülkenberga.

Motor Racing - Formula One World Championship - British Grand Prix - Race Day - Silverstone, England

Premda su Ricciardo i Hülkenberg utrku završili na istim pozicijama s kojih su je i započeli, ovakav je rezultat nakon 52 napeta kruga puna neočekivanih obrata bio vrlo iznenađujuć.

Ricciardo je u prvom krugu nazadovao, a Hülkenberg napredovao za jedno mjesto, zbog čega su zajedno vozili u sredini poretka. Pridržavajući se strategije dvaju zaustavljanja u boksu, Ricciardo se prvi zaustavio u boksu po srednje tvrde gume. Jedan krug kasnije Hülkenberg je zamijenio gume tvrdima jer mu je dodijeljeno samo jedno zaustavljanje.

Intervencija sigurnosnog automobila u 19. krugu donijela je prednost Ricciardu koji je taj trenutak iskoristio kako bi se zaustavio u boks po tvrde gume. U nastavku je utrke Hülkenberg zbog laganog sudara s Perezom nazadovao za jedno mjesto, dok se Ricciardo na novim gumama uspješno probijao za suparnicima.

Novi zaplet na čelu poretka omogućio je Ricciardu da se bori za šesto mjesto, no u cilju je za njim zaostao za manje od sekunde.Hülkenberg se borio za deseto mjesto koje je u zadnjem krugu i osvojio.

  • Nico Hülkenberg utrku je započeo s 10. startnog mjesta na već korištenim mekim gumama (crveni rub) koje je u 13. krugu zamijenio kompletom novih tvrdih guma (bijeli rub).
  • Daniel Ricciardo utrku je započeo sa sedmog startnog mjesta na već korištenim mekim gumama koje je u 12. krugu zamijenio novim srednje mekim gumama (crveni rub), a u 20. krugu novim tvrdim gumama.

Nico Hülkenberg, br. 27, 10. startno mjesto, 10. mjesto u utrci

Uložili smo velike napore u današnju utrku i razočarani smo što nismo ostvarili bolji plasman od desetog mjesta. Utrka nam je nekako izmicala iz prstiju. Naša je strategija mogla biti bolje razrađena. Krajem prve intervencije sigurnosnog automobila netko me je udario i izgubio sam jedno mjesto, a pri kraju utrke bio sam primoran na nekoliko sekundi uključiti sigurnosni način rada motora što me je dodatno usporilo. Bila je to jedna od onih nedjelja u kojima se prepreke samo gomilaju i stižu na naplatu. Dobro je da smo ponovno s oba bolida osvojili bodove, premda se trebamo potruditi i analizirati neke stvari kako bismo sljedeći put ostvarili bolji plasman.

Daniel Ricciardo, br. 3, 7. startno mjesto, 7. mjesto u utrci

Na kraju svega smatram da je utrka bila dobra. Na početku sam utrke vjerovao da sam dobro startao, no Lando (Norris) se nakon nekog vremena poštene utrke uspio probiti ispred mene.Ponovno smo ga dostigli i uspjeli prestići ranijim zaustavljanjem u boksu, a zatim je sigurnosni automobil Carlosu (Sainzu) omogućio takoreći besplatno zaustavljanje u boksu, što je za nas bilo uistinu veliko razočaranje.Usto smo imali nesreću da, iako smo ga pri kraju utrke pokušavali sustići sve do samog cilja, nismo uspjeli zapravo ugroziti njegov položaj i prestići ga. Dobar je osjećaj ponovno se naći među vodećom desetorkom, osobito nakon posljednje dvije utrke. Brzina naše vožnje u jednom krugu i tijekom utrke vidno se povećala u kratkom roku. Prije dva bismo tjedna bili silno zadovoljni današnjim rezultatom.

Cyril Abiteboul, generalni direktor Renault Sport Racing:

Sveukupno smo zadovoljni današnjim uspjehom i osvojenim bodovima obaju bolida. Premda smo svjesni da je naš plasman mogao biti bolji. Najprije u pogledu Danielove vožnje, da nije bilo intervencije sigurnosnog automobila. Ispravno smo reagirali pozvavši ga u boks jer smo prije toga glatko usporili Norrisa. I zatim glede Nica koji je odlično odvozio utrku, no čiji bi plasman bio bolji da se zaustavio u boksu zamijeniti tvrde gume, budući da su se počele trošiti prije nego Danielove. I dalje zaslužuje svaku pohvalu za plasman koji je osvojio u vrlo teškim okolnostima. Sve u svemu, iskusili smo stazu koja je iznimno naklonjena snazi motora i izazovnija za vozače. Također smo svjesni još nekih svojih slabosti na kojima ćemo poraditi u nadolazećim tjednima.

 

Rezultat VN Velike Britanije, Silverstone – 52 kruga, odnosno 306,198 km:

  Vozač Država Ekipa Vrijeme
  1. Lewis Hamilton V.B. Mercedes 1 h 21 m 08,452 s
  2. Valtteri Bottas Fin. Mercedes + 24,928 s
  3. Charles Leclerc Mon. Ferrari + 30,117 s
  4. Pierre Gasly Fra. Red Bull Racing – Honda + 34,692 s
  5. Max Verstappen Niz. Red Bull Racing – Honda + 39,458 s
  6. Carlos Sainz Špa. McLaren – Renault + 53,639 s
  7. Daniel Ricciardo Aus. Renault + 54,401 s
  8. Kimi Räikkönen Fin. Alfa Romeo – Ferrari + 1 m 05,540 s
  9. Daniil Kvjat Rus. Toro Rosso – Honda + 1 m 06,720 s
10. Nico Hülkenberg Njem. Renault + 1 m 12,733 s

Najbrži krug utrke: Lewis Hamilton (52.) 1 m 27,369 s, prosječna brzina 242,735 km/h
 

Poredak svjetskog prvenstva vozača 2019.

  Vozač Država Ekipa Bodovi
  1. Lewis Hamilton 44   Velika Britanija Mercedes 223
  2. Valtteri Bottas 77   Finska Mercedes 184
  3. Max Verstappen 33   Nizozemska Red Bull Racing – Honda 136
  4. Sebastian Vettel   5   Njemačka Ferrari 123
  5. Charles Leclerc 16   Monako Ferrari 120
  6. Pierre Gasly 10   Francuska Red Bull Racing – Honda 55
  7. Carlos Sainz 55   Španjolska McLaren – Renault 38
  8. Kimi Räikkönen   7   Finska Alfa Romeo – Ferrari 25
  9. Lando Norris   4   Velika Britanija McLaren – Renault 22
10. Daniel Ricciardo   3   Australija Renault 22
11. Nico Hülkenberg 27   Njemačka Renault 17
12. Kevin Magnussen 20   Danska Haas – Ferrari 14
13. Sergio Perez 11   Meksiko Racing Point – Mercedes 13
14. Danil Kvjat 26   Rusija Torro Rosso – Honda 12
15. Alexander Albon 23   Tajland Torro Rosso – Honda 7
16. Lance Stroll 18   Kanada Racing Point – Mercedes 6
17. Romain Grosjean   8   Francuska Haas – Ferrari 2
18. Antonio Giovinazzi 99   Italija Alfa Romeo – Ferrari 1
19. George Russell 63   Velika Britanija Williams – Mercedes 0
20. Robert Kubica 88   Poljska Williams – Mercedes 0

 

Poredak svjetskog prvenstva konstruktora 2019.

  Ekipa Država Bodovi
  1. Mercedes Njemačka 407
  2. Ferrari Italija 243
  3. Red Bull Racing – Honda Austrija 191
  4. McLaren – Renault Velika Britanija 60
  5. Renault Francuska 39
  6. Alfa Romeo – Ferrari Švicarska 26
  7. Racing Point – Mercedes Velika Britanija 19
  8. Torro Rosso – Honda Italija 19
  9. Haas – Ferrari SAD 16
10. Williams – Mercedes Velika Britanija 0

 

Raspored utrka svjetskog prvenstva Formule 1 2019.:

  1. 17. ožujka VN Australije Melbourne
  2. 31. ožujka VN Bahreina Sakhir
  3. 14. travnja VN Kine Šangaj
  4. 28. travnja VN Azerbajdžana Baku
  5. 12. svibnja VN Španjolske Barcelona
  6. 26. svibnja VN Monaka Monte Carlo
  7.   9. lipnja VN Kanade Montreal
  8. 23. lipnja VN Francuske Le Castellet
  9. 30. lipnja VN Austrije Spielberg
10. 14. srpnja VN Velike Britanije Silverstone
11. 28. srpnja VN Njemačke Hockenheim
12.   4. kolovoza VN Mađarske Budimpešta
13.   1. rujna VN Belgije Spa-Francorchamps
14.   8. rujna VN Italije Monza
15. 22. rujna VN Singapura Singapur
16. 29. rujna VN Rusije Soči
17. 13. listopada VN Japana Suzuka
18. 27. listopada VN Meksika Ciudad de Mexico
19.   3. studenoga VN SAD-a Austin*
20. 17. studenoga VN Brazila Sao Paulo
21.   1. prosinca VN Abu Dhabija Yas Marina

 

Vaše mišljenje nam je važno. Jest li već ocjenili naše novosti?


1 Zvjezdica2 Zvjezdice3 Zvjezdice4 Zvjezdice5 Zvjezdica (1 ocjena, prosječno: 5.00 out of 5)
Loading...